سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایان دو چیز نمی توان رسید : دانش و خرد . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
صدر: احمدی نژاد نامزد جدی اصولگرایان در انتخابات است(جمعه 87 شهریور 29 ساعت 2:14 عصر )
نایب رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر احمدی نژاد از جدی‌ترین نامزدهای جریان اصولگرا در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری است.

سید شهاب‌الدین صدر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با رد این ادعا که اصولگرایان از انتخاب دوباره دکتر احمدی نژاد می‌ترسند، گفت:
هرگز چنین بحثی مطرح نیست.

نایب رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اصولگرایان با سازو کاری جدید که حاصل تجربه‌های موفق گذشته است در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: بحث جدی اصولگرایان این است که اگر اصولگرایان با سازوکار تازه که در حقیقت بهره‌گیری از تجربه ? ?+??در دوره فبل است، درعرصه حاضر شوند و شیوه قدیمی را تکمیل و یا ترمیم کنند، حتما نتیجه می گیرند.

صدر گفت: وحدت اصولگرایان به نتیجه قطعی می‌رسد، در غیر این صورت ممکن است دچار تشتت شوند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: اصولگرایان هنوز در حال رایزنی درباره موضوعات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری هستند.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد و گفت: این کمیته می تواند زمینه ایجاد وحدت جبهه اصولگرایان را فراهم کند.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

مردم در دوره دهم ریاست جمهوری هم احمدی نژاد را بر می گزینند(جمعه 87 شهریور 29 ساعت 11:41 صبح )

دبیرکل حزب اسلامی رفاه ایران با انتقاد از اظهارات حسن روحانی درباره دولت و اشاره به اینکه این اظهارات با اهداف سیاسی بیان می شود، گفت: در دوره دهم نیز مردم بار دیگر به احمدی نژاد رای خواهند داد.

حسن الله وردی نژاد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ما افزود: اقدامات تخریبی برخی افراد در آستانه انتخابات قطعا تاثیر چندانی بر محبوبیت احمدی نژاد نخواهد داشت.
وی افزود: برخی از این افراد بر خلاف نظرات مردم به انتقاداتی غیرقابل قبول از احمدی نژاد روی آورده تا عملکرد او را در پیشگاه ملت زیر سوال ببرند درحالی که عملکرد رییس جمهوری در سه سال گذشته قابل قبول بوده و امروز ما به ویژه در مناطق مختلف کشور شاهد رضایت مردم از فعالیت های دولت وی هستیم.
وی افزود: منتقدان و تخریب کنندگان می دانند که در دوران برخی از دولت های قبلی اقتصاد کشور در آستانه نابودی قرار گرفته بود و تمام این مشکلات برای دولت احمدی نژاد باقی ماند. دبیر کل حزب اسلامی رفاه ایران با تاکید بر اینکه احمدی نژاد پرچم را برافراشته که در دولت نهم نیز پرچمدار آن خواهد بود، گفت: ملت ایران اجازه نخواهند داد کسانی که برای رسیدن به مقصودشان دست به انتقادات ناسالم می زنند، طعم موفقیت را بچشند.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

واکنش به طرح ترور خاتمی(پنج شنبه 87 شهریور 28 ساعت 11:1 صبح )
یزدآنلاین- محمدرضا تابش رییس فراکسیون اقلیت مجلس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر تهدید سید محمد خاتمی به ترور، گفت: حاکمیت وظیفه دارد از شخصیت برجسته و جهانی سید محمد خاتمی حفاظت و نگهداری کند. وی افزود: آقای خاتمی شخصیت محبوب و مقبولی بین مردم کشورمان و جامعه بین‌المللی دارد و کسانی که منافع خود را در خطر می‌بینند، اینچنین مباحث کور و تخریبی را مطرح می‌کنند. گفتنی است طی هفته‌های گذشته افراد ناشناسی نامه‌هایی تهدید آمیز برای رییس‌جمهور سابق ارسال کرده بودند.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

خاتمی:اگر قرار بود نیایم تا حالا اعلام کرده بودم(پنج شنبه 87 شهریور 28 ساعت 1:18 صبح )

نواندیش: سید محمد خاتمی  گفت: اگر قرار بود که نیایم تا حالا اعلام کرده بودم

به گزارش خبرنگار نواندیش ، سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق کشورمان در حاشیه برگزاری مراسم افطاری موزه قرآن در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در خصوص اینکه چرا تا کنون تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفته است گفت: اگر قرار بود که نیایم تا حالا اعلام کرده بودم و فعلا باید صبر کنید.

خاتمی در پاسخ به سوال یکی دیگر از حاضرین در مورد اینکه چه زمانی قرار است نظر خود را در ارتباط با  کاندیداتوری اعلام کنید اظهار داشت: با این سوالات شب خوب ما را خراب نکنید به وقتش اعلام می کنم.

در این مراسم افطاری  که  قشرهای مختلف فرهنگی و هنری حضور داشتند اکثریت حاضرین با مراجعه به خاتمی او را برای  حضور در انتخابات تشویق می کردند و خواستار کاندیداتوری مجدد او در انتخابات ریاست جمهوری بودند و خطاب به خاتمب می گفتند در صورت کاندیداتوری مردم حتما از شما حمایت خواهند کرد.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

توصیه انتخاباتی هوشنگ امیراحمدی به احمدی نژاد(چهارشنبه 87 شهریور 27 ساعت 10:48 عصر )
هوشنگ امیر‌احمدی ضمن ارائه توصیه هایی انتخاباتی به دکتر احمدی نژاد می گوید: پاشنه‌ آشیل آقای احمدی‌‌نژاد رابطه با آمریکاست.
به گزارش «فردا»، هوشنگ امیر احمدی در گفتگو با دویچه وله آلمان از مشکلات خود با انتخابات ایران می گوید و ادعا می کند: من با این انتخاباتی که الان دارد مطرح می‌شود دو مشکل دارم. یکی این که اصولا اصل قضیه را فراموش کرده‌ایم و اصل قضیه نیز همان انتخابات آزاد است. متاسفانه هم اصولگراها، هم عملگراها و هم اصلاح‌طلب‌ها همیشه همه‌اش در این دام افتاده‌اند که چه کسی باید رییس جمهور بشود. به این دام که آقا حالا چون نباید آقای احمدی‌نژاد بشود، پس ما بیاییم و اصلا بحث انتخابات آزاد نباشد، بیاییم کسی را انتخاب کنیم، کسی را بیاوریم وسط که بتواند رییس جمهور بشود یا مثلا تایید بشود. این نکته‌ اول است.
وی ادامه می دهد: به نظر من ما باید براساس نیازهای کشور به طرف فرد فکر بکنیم، نه براساس فرد به طرف نیازها. یعنی چه؟ یعنی ببینیم جامعه‌‌ ایران در این مقطع چه آدمی را الان می‌خواهد، آدمی که کشور را از این بحران نجات بدهد.
امیراحمدی در ادامه از شانس احمدی نژاد برای پیروزی در انتخابات آینده می گوید و عنوان می دارد: من اعتقاد دارم که اگر رابطه‌ی ایران و آمریکا به یک جای ثابتی برسد و گشایشی در آن ایجاد بشود، مطمئنم آقای احمدی‌نژاد دوباره انتخاب می‌شود. ولی اگر این رابطه خرابتر بشود یا منتهی به دعوا بشود، حتما ایشان برنده نمی‌شوند. یعنی این که من بیشتر فکر می‌کنم آقای احمدی‌نژاد اگر بخواهد رییس جمهور بشود، بهتر است هرچه سریع‌تر این رابطه را به یک جایی برساند. اگر نخواهد رییس جمهور بشود، همین وضعیت را نگه دارد. این نصحیت من به ایشان است.
وی در پاسخ به اینکه اگر یک دوره‌ی چهارساله‌ی دیگر هم سر کار بیاید، فکر می‌کنید که وضع اقتصاد، وضع سیاست داخلی و وضع حقوق بشر در ایران، همه اینها چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟ می گوید: من فکر می‌کنم مشکل اساسی را که ایران دارد، آقای احمدی‌نژاد که به‌وجود نیاورده است. این مشکلی‌ست که سی سال وجود دارد. و من فکر می‌کنم در دور بعد آقای احمدی‌نژاد باید یارهای جدیدی را وارد میدان بکند. چاره‌ی دیگری ندارد. برای این که کشور دیگر نمی‌کشد. من این را قبول دارم که وضعیت چهارسال بعد با چهارسال اول متفاوت خواهد بود. برای این که وضع اقتصادی مردم بسیار ناخوشایند شده، خیلی شکننده شده است.
دلال رابطه ایران و آمریکا در ادامه مصاحبه خود انتخابات ایران را آزاد نمی داند و می گوید: الان سی سال است که در جمهوری اسلامی انتخابات آزاد برگزار نمی‌شود.
وی که همواره سعی می کند خود را خیرخواه ایران نشان دهد در پایان می گوید: من فکر می‌کنم این یک تله است برای همه‌ی نیروهای دموکراتیک جامعه که همه‌‌ی توجه‌ها را ببرند روی احمدی‌نژاد و نیروهایش، و کل مسایل جامعه را، جمهوری اسلامی را و این که این جمهوری چه مسایلی دارد و چگونه تا الان عمل کرده است را فراموش کنیم!
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]