سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفریده را فرمان بردن نشاید آنجا که نافرمانى آفریننده لازم آید . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
مردم در دوره دهم ریاست جمهوری هم احمدی نژاد را بر می گزینند(جمعه 87 شهریور 29 ساعت 11:41 صبح )

دبیرکل حزب اسلامی رفاه ایران با انتقاد از اظهارات حسن روحانی درباره دولت و اشاره به اینکه این اظهارات با اهداف سیاسی بیان می شود، گفت: در دوره دهم نیز مردم بار دیگر به احمدی نژاد رای خواهند داد.

حسن الله وردی نژاد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ما افزود: اقدامات تخریبی برخی افراد در آستانه انتخابات قطعا تاثیر چندانی بر محبوبیت احمدی نژاد نخواهد داشت.
وی افزود: برخی از این افراد بر خلاف نظرات مردم به انتقاداتی غیرقابل قبول از احمدی نژاد روی آورده تا عملکرد او را در پیشگاه ملت زیر سوال ببرند درحالی که عملکرد رییس جمهوری در سه سال گذشته قابل قبول بوده و امروز ما به ویژه در مناطق مختلف کشور شاهد رضایت مردم از فعالیت های دولت وی هستیم.
وی افزود: منتقدان و تخریب کنندگان می دانند که در دوران برخی از دولت های قبلی اقتصاد کشور در آستانه نابودی قرار گرفته بود و تمام این مشکلات برای دولت احمدی نژاد باقی ماند. دبیر کل حزب اسلامی رفاه ایران با تاکید بر اینکه احمدی نژاد پرچم را برافراشته که در دولت نهم نیز پرچمدار آن خواهد بود، گفت: ملت ایران اجازه نخواهند داد کسانی که برای رسیدن به مقصودشان دست به انتقادات ناسالم می زنند، طعم موفقیت را بچشند.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]