سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که دوستی اش در راه خدا باشد . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!(سه شنبه 88 اردیبهشت 29 ساعت 10:24 صبح )
حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان چنین نوشته است:

هرچه زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم نزدیکتر می شود، ساختارشکنی نامزدهای جبهه اصلاحات و عبور آنها از مرزهای تعریف شده اسلام، انقلاب و منافع ملی بیشتر و پررنگ تر می شود. این هنجارشکنی ها در پاره ای از موارد تا آنجا پیش می رود که به نظر می رسد نامزدهای جبهه یاد شده -خدای نخواسته- برای تأمین منافع از دست رفته دشمنان مردم به میدان آمده اند! و یا به آخر خط رسیده اند که اینگونه به «سیم آخر» زده اند! مسابقه برای جلب حمایت گروهک های منفور مردم و مطرود امام(ره)، هم کاسه شدن با برخی از دشمنان تابلودار اسلام، بالیدن به حمایت فلان مزدور شناخته شده «سیا» و فلان همپالکی سرویس های اطلاعاتی بیگانگان، همنوایی با مواضع بارها اعلام شده قدرت های استکباری و... از جمله این به سیم آخر زدن هاست که بسیاری از نمونه های آن در کیهان آمده و می آید و همچنان از سوی نامزدهای مدعی اصلاحات بی پاسخ مانده و احتمالا می ماند!

و اما، یکی از تازه ترین و تأسف آورترین نمونه ها اظهارات اخیر خانم جمیله کدیور در اراک است. ایشان که در ستاد انتخابات آقای کروبی سمت مشاور در امور زنان را برعهده دارد، در سفر تبلیغاتی خود به اراک طی مصاحبه ای از حزب صهیونیستی بهائیت با عنوان «شهروندان ایران» یاد کرده و گفته است «بهائیان به عنوان شهروندان ایران دارای حقوقی هستند که باید دولتمردان به این حقوق احترام بگذارند و آن را به رسمیت بشناسند»!

از خانم کدیور انتظاری نمی رود و روی سخن نیز با ایشان نیست، اما آقای کروبی آیا از هویت واقعی بهائیت که نه یک فرقه، بلکه یک حزب سیاسی وابسته به صهیونیست هاست بی خبر است؟ آیا هزاران سند منتشرشده و صدها رخداد برملا شده درباره ماهیت این حزب به عنوان ستون پنجم اسرائیل و فعالیت های جاسوسی و تروریستی آن از نگاه آقای کروبی پنهان مانده است؟ به یقین نمی توان باور کرد که آقای کروبی به عنوان یک روحانی، آنهم با سابقه مبارزات اسلامی، از هویت این حزب بی خبر باشد، بنابراین اطرافیان ایشان با چه انگیزه ای از ضرورت تحقق آرزوی دهها سال برزمین مانده اسرائیل و آمریکا یعنی به رسمیت شناخته شدن این حزب صهیونیستی و تروریستی سخن می گویند؟!

خانم رهنورد در ستاد آقای موسوی از شیرین عبادی - با آن سابقه سیاه و اعلام شده اش در همراهی با منافقین و حزب بهائیت- به عنوان یک زن فرهیخته ! یاد می کند، خانم کدیور از ستاد آقای کروبی، بر ضرورت رسمیت یافتن این حزب تاکید می کند و... آیا این همه، اتفاقی و تصادفی است؟! و یا این که خدای نخواسته- و البته به احتمال زیاد بی آن که نامزدهای مورد اشاره خبر داشته باشند- قول و قرارها و فریب خوردن هایی درکار است؟!

کیهان تاکنون با ارائه اسناد غیرقابل انکار فراوان از هویت صهیونیستی و نقش واقعی حزب بهائیت به عنوان ستون پنجم اسرائیل و یک گروه تروریستی پرده برداشته و درآینده به زوایای دیگری از ماهیت آن خواهد پرداخت ولی مگر نه این که آقایان نامزدهای جبهه اصلاحات با آب و تاب از خط امام(ره) دم می زنند؟! بنابراین فقط به سه نمونه از نظر مبارک حضرت امام(ره) دراین باره اشاره می کنیم.
امام راحل(ره) در سال 1341 با اشاره به خطر این حزب صهیونیستی می فرمایند؛«قرآن کریم و اسلام در معرض خطر است، استقلال مملکت و اقتصاد آن در معرض قبضه صهیونیست هاست که در ایران به صورت حزب بهایی ظاهر شده اند...»

ایشان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی- 7دیماه57- طی مصاحبه ای با خبرنگاران خارجی در نوفل لوشاتو در پاسخ به این سوال که؛ «آیا برای بهایی ها در حکومت آینده، آزادی های سیاسی و مذهبی وجود دارد»؟ می فرمایند«آزادی برای افرادی که مضر به حال مملکت هستند داده نخواهد شد». خبرنگاردر ادامه می پرسد؛ «آیا آزادی هایی برای مراسم مذهبی آنها داده خواهد شد»؟ و امام با صراحت و قاطعیت می فرمایند«خیر».

آن بزرگوار بعد از پیروزی انقلاب و در جریان دستگیری تعدادی از اعضای این حزب صهیونیستی خطاب به مسئولان وقت می فرمایند؛ «بهایی ها یک مذهب نیستند، یک حزب هستند، یک حزبی که در سابق انگلستان پشتیبانی آنها را می کرد و حالا هم آمریکا دارد پشتیبانی می کند، اینها جاسوسند» و...

اکنون باید از آقای کروبی پرسید؛ آیا اظهارات مشاور امور زنان ستاد انتخاباتی جنابعالی مخالفت آشکار با نظر مبارک حضرت امام(ره) و جاده صاف کنی برای صهیونیست ها نیست؟ اگر هست- که هست- آیا سکوت جنابعالی قابل توجیه خواهد بود؟!
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]