سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
واقـعگـرابـاشـیـم خـاتـمـی کـانـدیـدانـمـیشـود(دوشنبه 87 شهریور 25 ساعت 2:53 صبح )
بهترین گزینه برای اصلاح‌طلبان حمایت از کروبی است
 
   به گزارش ایسنا رسول منتجب‌نیا تاکید کرد کروبی هم قطعا و مسلما چتر حمایتش را بر سر همه اصلاح‌طلبان و نیروهای شایسته خواهد گشود.
 وی اظهار کرد: من احتمال کاندیداتوری همزمان آقای خاتمی و کروبی را تقریبا منتفی می‌دانم و به فرض غیر ممکن هم این دو بزرگوار باید خود این مساله را حل کنند.
 اما این مساله بعید است که هر دو کاندیدا شوند و رو به روی هم رقابت کنند.
  وی افزود: حقیقت این است که آقای کروبی به عنوان شیخ اصلاحات و فردی که در جریان اصلاح‌طلب و دوم خرداد بیشترین نقش را ایفا کرده همواره محور و ملجا نیروهای اصلاح‌طلب بوده و از آن‌ها حمایت کرده است؛ لذا شایسته است همه احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب روی آقای کروبی اتفاق‌نظر داشته باشند و از ایشان حمایت کنند تا ایشان بتواند با رای بالایی ریاست جمهوری را به عهده گیرد.
   البته این‌ها درصورتی است که ایشان رسما کاندیدا شوند. قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان این‌که " ریاست جمهوری کروبی به نفع نظام، کشور و همه اصلاح‌طلبان است" ادامه داد: همه احزاب اصلاح‌طلب می‌توانند از مشروعیت ایشان بهره‌مند شده و استفاده کنند.
 در این صورت اصلاحات جدید و نوینی پیدا خواهند کرد و مدیریت کشور هم متحول می‌شود. وی تصریح کرد: واقعیت این است که جمعی از دوستان ما در جریان اصلاح‌طلبی و دوم خرداد به دلایلی از آقای کروبی کمی مکدر هستند و چندان علاقه‌ای به حمایت از ایشان ندارند.
 در دوره‌ گذشته هم همین مساله باعث شد اصلاح‌طلبان نتوانند به وحدت دست پیدا کنند.
 وی اضافه کرد: من عقیده دارم باید واقعیت را فدای حقیقت کنیم و دوستان ما رنجش‌ها، کدورت‌ها و هر آن‌چه بوده را نادیده بگیرند و کنار بگذارند و برای حفظ کشور، خدمت به ملت و احیا و تقویت جریان اصلاح‌طلبی بالاتفاق بر روی کروبی اجماع کنند تا ایشان موفقیتی به دست بیاورند.
 منتجب‌نیا یادآور شد: در دوره‌ ششم مجلس و دولت اصلاحات مسایلی به وجود آمد که طرح آن به صلاح نیست، اما این مسایل گذشته و آثار مثبت و منفی خود را گذاشته، مهم این است که آن حوادث و وقایع را نادیده بگیریم نه این‌که آن دوران را ورق بزنیم تا کدورت‌ها زنده شود. باید واقع‌گرا باشیم و دست به دست هم دهیم تا این مسیر را طی کنیم.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

ابراز نگرانی سید محمد خاتمی(دوشنبه 87 شهریور 25 ساعت 2:49 صبح )
ابراز نگرانی سید محمد خاتمی
 
تهاجمی در داخل، تدافعی در برابر آمریکا!
سید محمد خاتمی نامزد احتمالی حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، از این که نماینده یک گروه و حزب خاص تلقی شود ابراز نگرانی کرد.
وی در دیدار شماری از اصلاح طلبان خوزستان گفت: بنده با تمام احترامی که به همه گروه ها و تشکل ها قائلم و افتخارم این است که در زمینه ایجاد و رشد و گسترش گروه های سیاسی در دوره اصلاحات تلاش کرده ام، هیچ حاضر نیستم تلقی شود که نماینده یک گروه و جریان و تشکل هستم.
وی با بیان این که اصلاحات جریان مظلومی است، گفت: جبهه اصلاحات باید از حالت تدافعی بیرون بیاید و حالت تهاجمی بگیرد. وی در عین حال ضمن تاکید بر لزوم مبارزه با استکبار و مقاومت در برابر آن گفت: طرح شعارهای تند و تیز بهانه به دشمن می دهد تا به کشور و نظام لطمه بزند.
وی درباره نامزدی انتخابات گفت: «اگر بخواهم در انتخابات آینده حضور یابم به خواستی که فکر می کنم در اقشار مختلف مردم است جواب می دهم و اگر بنا باشد نیایم به وضوح و شفاف دلایل را به مردم خواهم گفت. تا حدود زیادی تصمیم من مشخص است ولی اعلام تصمیم را به وقت مناسب وامی گذارم.»

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

<   <<   6      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]