سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خرد تو را این باید که راه گمراهى‏ات را از راه رستگاریت ، نماید . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد(دوشنبه 88 اردیبهشت 28 ساعت 3:27 عصر )
خبرگزاری فارس با دستپاچگی، پیش بینی روزنامه «جروزالم‌پست» مبنی بر پیروزی احمدی‌نژاد را با عکس خندانی از او منتشر و تلاش کرده است که مردم ایران را متقاعد سازد که پیروز میدان انتخابات ریاست جمهوری، آقای احمدی نژاد خواهد بود.

به گزارش فرارو، خبرگزاری فارس در خبر امروز خود (شماره:8802280330) بدون هیچ گونه اشاره ای به هویت اسرائیلی این روزنامه و تنها عبری زبان خواندن آن با تیتر «جروزالم‌پست: احمدی‌نژاد پیروز انتخابات ریاست جمهوری است»، آورده: یک روزنامه عبری زبان محمود احمدی نژاد را برای دومین بار پیروز انتخابات آتی ریاست جمهوری دانست.

به گزارش فارس، روزنامه عبری زبان "جروزالم پست " به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت نظرسنجی‌های اخیر در ایران نشان می‌دهد که محمود احمدی نژاد پیروز این انتخابات خواهد بود.

جروزالم پست یا همان اورشلیم پست، نام روزنامه انگلیسی زبان در اسرائیل است که در اسرائیل منتشر می شودو انتشار این خبر توسط آن باید ارزیابی ویژه شود.

این روزنامه توسط یک یهودی-آمریکایی به نام گرشان آگرون در اول دسامبر ???? در شهر اورشلیم با نام اولیه "فلسطین پست" پایه گذاری شد که چندی پس از تأسیس اسرائیل به نام کنونی آن تغییر نام داد.

روزنامه جروزالم پست در دوران تلاشهای یهودیان برای تأسیس اسرائیل به طور علنی از این اقدام، حمایت می نمود وهم اکنون نیز این روزنامه تحت مالکیت بزرگ‌ترین شرکت رسانه‌ای کانادا به نام ارتباطات کن‌وست گلوبال قرار دارد.

در شماره ?? مه ???? روزنامه "فلسطین پست" که بعدها به "اورشلیم پست" تغییر نام داد تیتر اصلی، عبارت "کشور اسرائیل متولد شد" بود.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]