سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، شخصِ آزرمگینِ بردبارِ عفیفِ خودْ نگهدار را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
حمایت قاطع تمام اعضای مجمع روحانیون از خاتمی(سه شنبه 87 بهمن 29 ساعت 11:51 عصر )
دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز تاکید کرد: «حمایت از نامزدی جناب آقای خاتمی، دو بار به تصویب شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز رسیده و این مسئله نظر قطعی و مورد اجماع صددرصدی و قاطعانه تمام اعضای مجمع است.»

حجت الاسلام مجید انصاری  در واکنش به انتشار برخی اظهارنظرات در رسانه‌های مخالف اصلاحات مبنی بر اینکه در مجمع روحانیون مبارز بر روی نامزدی خاتمی اجماع وجود ندارد، گفت:«انتشار این شایعات دامی است که جناح مقابل برای اصلاح‌طلبان می‌گذارد تا وقت آنها را صرف پاسخگویی به این مطالب بی‌محتوا کند.»

وی با تاکید بر لزوم بی‌توجهی اصلاح‌طلبان و حامیان آقای خاتمی نسبت به «طراحی و جنگ روانی رقیب» تصریح کرد: «حمایت از نامزدی جناب آقای خاتمی مصوبه تشکیلاتی شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز است و تمام اعضای مجمع در حمایت از ایشان اتفاق نظر دارند.»


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

روزنامه یاس نو منتشر می شود(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 12:7 صبح )
روزنامه یاس نو به عنوان بازوی تبلیغاتی سید محمد خاتمی فعالیت دوباره خود را آغاز خواهد کرد. این روزنامه نزدیک به شش سال توقیف موقت بود و پس از رسیدگی به اتهامات آن از سوی هیات منصفه مطبوعات به جزای نقدی محکوم شد. روزنامه یاس نو با مدیر مسئولی محمد نعیمی پور از جمله روزنامه های موثر و خوب عصر اصلاحات بود که به تیغ توقیف گرفتار آمد. از قرار معلوم جبهه مشارکت تصمیم گرفته است که این روزنامه را با سردبیری کریم ارغنده پور روانه کیوسک های مطبوعاتی کند. کریم ارغنده پور از جمله روزنامه نگاران باسابقه ای است که سردبیر روزنامه نوروز و مشارکت را درکارنامه خود دارد. با انتشار روزنامه یاس نو به عنوان ارگان جبهه مشارکت این حزب سیاسی نیز مجددا پس از سال ها دوری از عرصه مطبوعات وارد این فضا می شود. آخرین روزنامه حزب مشارکت، اقبال بود که در سال ?? فعالیت می کرد اما مانند روزنامه های دیگر اصلاح طلبان به محاق توقیف رفت.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

خاتمی رییس ستاد انتخاباتی اش را منصوب کرد(یکشنبه 87 بهمن 27 ساعت 11:54 عصر )
سید محمد خاتمی که در 20 بهمن برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حضور خود را رسما اعلام کرده بود، شب گذشته رییس ستاد انتخاباتی اش را نیز مصوب کرد.

به گزارش عصرایران، مجید نصیرپور عضو فراکسیون اقلیت مجلس در این باره به خبرنگار عصرایران گفت: آقای خاتمی دیشب محمدرضا عارف معاون اول خود در دوران ریاست جمهوری اش را به عنوان رییس ستاد انتخاباتی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گفته این نماینده مجلس، همچنین محسن امین زاده معاون وزیر خارجه در دولت اصلاحات نیز به عنوان قائم مقام محمدرضا عارف در ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی منصوب شده است.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

منتفی شدن طرح عبور از احمدینژاد با آمدن خاتمی(شنبه 87 بهمن 26 ساعت 3:8 عصر )
دکتر علی مطهری، نماینده اصولگرای مجلس هشتم، از منتفی شدن موقت طرح خود مبنی بر استفاده از به میدان آوردن کاندیدای اصولگرا به غیر از احمدی‌نژاد خبر داد.
نماینده تهران در گفت و گو با آینده اظهارداشت:«تمام طرح های قبلی ما برای انتخابات ریاست جمهوری منوط بر نیامدن خاتمی یا موسوی بود، حالا که این دو نفر آمدند، طرح های ما منتفی است تا اینکه ببینیم چه فضایی پیدا می شود»
او در ادامه در پاسخ به این پرسش آینده که فکر می کنید به جز احمدی نژاد فرد دیگری در بین اصولگرایان وجود دارد که شانس رای در برابر خاتمی داشته باشد گفت: «نه، یک نفر باید باشد. اگر این دو نفر بمانند، ما از آقای احمدی نژاد حمایت می کنیم»
مطهری، نماینده اصولگرا و حامی احمدی نژاد، چندی پیش طرح عبور از احمدی نژاد را با هدف معرفی کاندیدای بهتر در بین اصولگرایان مطرح کرده بود که بر اساس آن قرار بود دو چهره شاخص اصولگرا مطرح شوند و در مرحله بعدی یکی به عنوان رییس جمهور و فرد دیگر در سمت معاون رییس جمهور انتخاب شود.
وی گفته بود: بر اساس این طرح علاوه بر فعالیت های انتخاباتی دو طیف حامی دولت و اصلاح طلبان جریان سومی وارد عرصه انتخابات می شود که این جریان با حمایت همزمان از دو کاندیدای اصولگرا یکی را به عنوان رئیس جمهور و دیگری را به عنوان معاون اول رئیس جمهور مطرح می کنند. هیچ یک از این دو کاندیدا رئیس جمهور فعلی نیستند و پیش بینی ما این است که این طرح با استقبال 70 تا 80 درصد اصولگرایان مواجه شود.
وی همچنین کاندیداتوری ولایتی و معاون اولی قالیباف را مطرح کرده بود.
وی برای عملی کردن این طرح ابتدا با علی اکبر ولایتی رایزنی کرده بود و چراغ‌سبزهایی از او گرفته بود. اخیرا هم خبر برنامه دیدار او با قالیباف برای رایزنی در خصوص کاندیداتوری شهردار تهران منتشر شده بود.
مطهری درباره این ملاقات نیز به خبرنگار ما گفت:«عرض کردیم، تمام این صحبت ها و جلسات و طرح ها برای وقتی بود که خاتمی یا موسوی نیایند، حالا که آمدند، قاعدتا تنها گزینه ما احمدی نژاد است.»
مطهری در پایان یادآور شد: «باید ببینیم فضا به چه سمتی می رود، شاید اینها (خاتمی یا موسوی) کناره گیری کنند، که در این صورت بازهم طرح ما مطرح می شود.»
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]