سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : روزیى که آن را جویى ، و روزیى که تو را جوید و اگر پى آن نروى راه به سوى تو پوید . پس اندوه سال خود را بر اندوه روز خویش منه که روزى هر روز تو را بس است . پس اگر آن سال در شمار عمر تو آید ، خداى بزرگ در فرداى هر روز آنچه قسمت تو فرموده عطا فرماید و اگر آن سال در شمار عمر تو نیست ، پس غم تو بر آنچه از آن تو نیست چیست ؟ و در آنچه روزى توست هیچ خواهنده بر تو پیشى نگیرد ، و هیچ غالبى بر تو چیره نشود ، و آنچه برایت مقدر شده تأخیر نپذیرد . [ این گفتار پیش از این در آنجا که سخن از این باب بود گذشت لیکن در اینجا روشن‏تر و گسترده‏تر است ، بدین رو بر قاعده‏اى که در آغاز کتاب نهادیم آن را از نو آوردیم . ] [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
توصیه انتخاباتی هوشنگ امیراحمدی به احمدی نژاد(چهارشنبه 87 شهریور 27 ساعت 10:48 عصر )
هوشنگ امیر‌احمدی ضمن ارائه توصیه هایی انتخاباتی به دکتر احمدی نژاد می گوید: پاشنه‌ آشیل آقای احمدی‌‌نژاد رابطه با آمریکاست.
به گزارش «فردا»، هوشنگ امیر احمدی در گفتگو با دویچه وله آلمان از مشکلات خود با انتخابات ایران می گوید و ادعا می کند: من با این انتخاباتی که الان دارد مطرح می‌شود دو مشکل دارم. یکی این که اصولا اصل قضیه را فراموش کرده‌ایم و اصل قضیه نیز همان انتخابات آزاد است. متاسفانه هم اصولگراها، هم عملگراها و هم اصلاح‌طلب‌ها همیشه همه‌اش در این دام افتاده‌اند که چه کسی باید رییس جمهور بشود. به این دام که آقا حالا چون نباید آقای احمدی‌نژاد بشود، پس ما بیاییم و اصلا بحث انتخابات آزاد نباشد، بیاییم کسی را انتخاب کنیم، کسی را بیاوریم وسط که بتواند رییس جمهور بشود یا مثلا تایید بشود. این نکته‌ اول است.
وی ادامه می دهد: به نظر من ما باید براساس نیازهای کشور به طرف فرد فکر بکنیم، نه براساس فرد به طرف نیازها. یعنی چه؟ یعنی ببینیم جامعه‌‌ ایران در این مقطع چه آدمی را الان می‌خواهد، آدمی که کشور را از این بحران نجات بدهد.
امیراحمدی در ادامه از شانس احمدی نژاد برای پیروزی در انتخابات آینده می گوید و عنوان می دارد: من اعتقاد دارم که اگر رابطه‌ی ایران و آمریکا به یک جای ثابتی برسد و گشایشی در آن ایجاد بشود، مطمئنم آقای احمدی‌نژاد دوباره انتخاب می‌شود. ولی اگر این رابطه خرابتر بشود یا منتهی به دعوا بشود، حتما ایشان برنده نمی‌شوند. یعنی این که من بیشتر فکر می‌کنم آقای احمدی‌نژاد اگر بخواهد رییس جمهور بشود، بهتر است هرچه سریع‌تر این رابطه را به یک جایی برساند. اگر نخواهد رییس جمهور بشود، همین وضعیت را نگه دارد. این نصحیت من به ایشان است.
وی در پاسخ به اینکه اگر یک دوره‌ی چهارساله‌ی دیگر هم سر کار بیاید، فکر می‌کنید که وضع اقتصاد، وضع سیاست داخلی و وضع حقوق بشر در ایران، همه اینها چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟ می گوید: من فکر می‌کنم مشکل اساسی را که ایران دارد، آقای احمدی‌نژاد که به‌وجود نیاورده است. این مشکلی‌ست که سی سال وجود دارد. و من فکر می‌کنم در دور بعد آقای احمدی‌نژاد باید یارهای جدیدی را وارد میدان بکند. چاره‌ی دیگری ندارد. برای این که کشور دیگر نمی‌کشد. من این را قبول دارم که وضعیت چهارسال بعد با چهارسال اول متفاوت خواهد بود. برای این که وضع اقتصادی مردم بسیار ناخوشایند شده، خیلی شکننده شده است.
دلال رابطه ایران و آمریکا در ادامه مصاحبه خود انتخابات ایران را آزاد نمی داند و می گوید: الان سی سال است که در جمهوری اسلامی انتخابات آزاد برگزار نمی‌شود.
وی که همواره سعی می کند خود را خیرخواه ایران نشان دهد در پایان می گوید: من فکر می‌کنم این یک تله است برای همه‌ی نیروهای دموکراتیک جامعه که همه‌‌ی توجه‌ها را ببرند روی احمدی‌نژاد و نیروهایش، و کل مسایل جامعه را، جمهوری اسلامی را و این که این جمهوری چه مسایلی دارد و چگونه تا الان عمل کرده است را فراموش کنیم!
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]