سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هر آدمى دو فرشته است که او را مى‏پایند و چون قدر الهى رسد بدان واگذارش نمایند ، و مدت زندگانى که براى انسان است چون سپرى وى را نگهبان است . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
یاس نو آمد(شنبه 88 اردیبهشت 26 ساعت 1:50 عصر )
 
دور جدید روزنامه یاس نو به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی محمد نعیمی‌پور ‌در 16 صفحه منتشر شد.

 این روزنامه با موضوعات اجتماعی، سیاسی، ‌فرهنگی، اقتصادی، بین‌الملل، حوادث، ورزشی و غیره منتشر شده است.

در شماره امروز روزنامه یاس نو تیترهایی هم‌چون «خاتمی ـ موسوی برای ایران»، «تاج‌زاده: چرا از بین 9000 نفر هیئت اجرایی یک نفر هم اصلاح‌طلب نیست» و غیره به چشم می‌خورد.

در سرمقاله این روزنامه که به قلم نعیمی‌پور با عنوان «بر همان عهد و پیمانیم» نوشته شده، آمده است: «یاس نو» با همان پیمان و عهده بازگشایی می‌شود تا فروبستگی تفکر و روشنگری دینی در زمانه امروز را مانع شود و افقی را که به جهت امید و دانایی راهی که در سال‌ 57 گشوده شده، پیش روی خود قرار دهد.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

سفر قریبالوقوع خاتمی به مشهد و کرج برای حمایت از موسوی(شنبه 88 اردیبهشت 26 ساعت 1:50 عصر )
هدف از این سفر، زیارت بارگاه رضوی، دیدار با اقشار مختلف و دعوت از مردم مشهد برای حضور در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، عنوان شده است. 

منابع نزدیک به رئیس‌جمهور سابق کشورمان، سفر به مشهد مقدس را آغاز سفرهای استانی سید محمد خاتمی در حمایت از نامزدی مهندس میر حسین موسوی دانسته و خبر از آن داده اند که او به احتمال فراوان دهه اول خرداد، میهمان مشهد الرضا (ع) خواهد بود.

هم چنین قرار است طی هفته های آتی خاتمی به کرج هم سفر کند و در جمع مردم این شهرستان به ایراد سخنرانی بپردازد.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

بازار داغ شنودهای غیرقانونی و سکوت مراجع مسئول(جمعه 88 اردیبهشت 25 ساعت 4:37 عصر )
انتشار متن مذاکرات جلسات محرمانه و خصوصی کاندیداهای ریاست‌جمهوری و ستادهای انتخاباتی آنان در بولتن‌ها، تلکس های ویژه برخی خبرگزاریها ، نشریات داخلی و حتی روزنامه‌ها و سایت‌ها اینترنتی، نگرانی زیادی درباره نابسامانی و هرج و مرج در سیستم شنود کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، این شنودها که ظاهراً‌ توسط برخی محافل خودسر امنیتی و نیروهای وابسته به یکی از نهادها صورت می‌گیرد، مذاکرات و حوادث رخ داده در جلسات خصوصی و محرمانه کاندیداها و ستادهای آنان را جهت اطلاع و برنامه‌ریزی در اختیار هوادارن دکتر احمدی‌نژاد قرار می‌دهد.

جالب‌تر آن که بعضی از روزنامه‌ها که دارای ارتباطی با محافل شنودکننده هستند،‌ در صورت نیاز اقدام به چاپ متن شنودها با اندکی دخل و تصرف کرده و در بولتن‌ها نیز شرح کامل‌تر آن به چاپ می‌رسد.

اگرچه به احتمال فراوان رئیس‌جمهور از این‌گونه اقدامات خودسرانه بی‌اطلاع و ناراضی بوده، اما عدم ساماندهی شنود در کشور موجب حاکم شدن جو بی‌اعتمادی و نگرانی و ترس در فضای سیاسی و حرکت به سمت شخصیت دوگانه نیروهای سیاسی خواهد شد که پیامدهای سنگینی برای نظام به دنبال خواهد داشت.

به نظر می‌رسد ساماندهی مجدد امر شنود در کشور و برخورد با شنودهای تلفنی و مستقیم غیرقانونی و خودسرانه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد به جریان‌های سیاسی رسمی کشور باشد.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

شبکه جذب آرای ملت ایران راهندازی شد(جمعه 88 اردیبهشت 25 ساعت 4:36 عصر )
شبکه اینترنتی جذب آرای ملت ایران با آرمان آبادانی، آزادی و سرافرازی روزافزون ایران عزیز توسط جمعی از حامیان و دوست‌داران میرحسین موسوی تشکیل شد.

به گزارش قلم‌نیوز پایگاه اینترنتی شبکه جذب آرای ملت ایران راه‌اندازی شد.

این سایت که امکان عضو شدن و تعامل دو سویه و فعال را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است، با توجه به هدف شبکه جذب آرای ملت ایران در پی ترغیب جمع بزرگتری از هم‌میهنان برای مشارکت در انتخابات در تخصیص رای به میرحسین موسوی است.

شبکه جذب آرای ملت ایران را در آدرس www.shama88.com ببینید.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

فدایی:احمدینژاد55،میرحسین22درصد!!(جمعه 88 اردیبهشت 25 ساعت 4:33 عصر )
حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران در نشست خبری نخستین کنگره کشوری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در رابطه با حمایت از یک کاندیدای خاص، اظهار داشت: در هر موضع سیاسی در صورت رسیدن به تفاهم، تحت عنوان اصولگرایان اعلام موضع خواهیم کرد. در رابطه با انتخابات دهم نیز تفاهم سه ضلعی ایجاد نشده است و هر کدام از اضلاع به طور جداگانه اعلام موضع کرده‌اند.
به گزارش ایلنا، وی در ادامه افزود: در صورت رسیدن به جمع‌بندی‌ها به عنوان کلیت جریان اصولگرایی، اعلام حمایت خواهیم کرد.
این نماینده مجلس در رابطه با سکوت جامعه روحانیت و پیام آن تصریح کرد: براساس تجربه‌های تاریخی در دوره‌های پیشین انتخابات مشخص شده است که مواضع جامعه روحانیت مشابه گروه‌های سیاسی نبوده است البته شان این گروه این اقتضاء را می‌طلبد.
وی در ادامه گفت: هنوز هم دیر نشده است و برای اعلام حمایت جامعه روحانیت فرصت هست.
فدایی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با حضور اسفندیار رحیم‌مشایی در کابینه احمدی‌نژاد در دور جدید انتخابات، تصریح کرد: هنوز صحبتی در رابطه با به‌کارگیری از نیروها در کابینه با احمدی‌نژاد نشده است. اما آنچه مشخص است که در حوزه روش‌ها و به‌کارگیری افراد تحولی صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به نظرسنجی‌های متداول در جامعه امروز، اذعان داشت: آن نظرسنجی که ما به آن اعتماد می‌کنیم نظرسنجی مراکز تخصصی است. سیر نظرسنجی‌ها از شش ماه گذشته تا به حال رسد شده و مشخص شده است که 67 درصد مردم برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند که از میان آنان 55 درصد به احمدی‌نژاد، 22 درصد به میرحسین موسوی و باقی آنها به سایر کاندیداها رای خواهند داد.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از نتیجه دادن انتخابات در مرحله اول به صورت قطعی خبر داد و گفت: انشاءالله انتخابات در مرحله اول به نتیجه خواهد رسید و پیروزی از آن احمدی‌نژاد خواهد بود.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 84 خاطرنشان کرد: در دوره قبل، انتخابات دو مرحله‌ای بود. اما در این دوره انتخابات در مرحله اول به نتیجه خواهد رسید. این اعلام نظر بر اساس شرایط کنونی کشور است و چنانچه حادثه خاصی اتفاق نیفتد و عده‌ای قصد متشنج کردن و تحت تاثیر قرار دادن افکار و آراء عمومی را نداشته باشند، این نظریه به تحقق خواهد پیوست.
فدایی در رابطه با جلوگیری از اتفاق افتادن این ”جنگ روانی”، گفت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تنها به روشنگری خواهد پرداخت و چنانچه حادثه‌ای نیز پیش بیاید با رسانه‌ها و افکار عمومی درمیان خواهیم گذاشت. این وظیفه بر دوش خبرنگاران نیز هست که از ایجاد التهاب در فضای انتخابات جلوگیری کند.
این نماینده مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با اقدامات صورت گرفته به منظور صیانت از آرا، افزود: براساس قانون اساسی و عملیات صورت گرفته در سال گذشته جمهوری اسلامی ایران، امانت‌دارترین بخشی است که در رعایت حقوق ملت کوشیده است. این ناشی از سازکارهایی است که در قانون اساسی پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به دوره ریاست‌جمهوری هاشمی‌رفسنجانی، گفت: در این دوره مجلس ششم شکل گرفت و در دوره خاتمی نیز مجلس هفتم شکل گرفت. این امر نشان‌دهنده افراد منتخب در جریان حاکم که رقیب یکدیگر هستند می‌باشد. این همچنین بر سالم بودن نظام اداری انتخابات و نظارت بر آن و جلوگیری از وارد شدن خدشه‌ای بر آن خبر می‌دهد. صیانت از آرا چنانچه به معنای بالا بردن توجه و دقت هیات نظارت باشد، خوب است. اما اگر به صورت موضوعی به منظور ایجاد التهاب در فضای افکار عمومی باشد پذیرفته شده نیست.
فدایی در پایان اظهار داشت: افرادی که وارد عرصه انتخابات شده‌اند، سعی می‌کنند افکار عمومی را متوجه خود کنند تا چنانچه موفق نشدند بتوانند اظهبگویند که از آرا صیانت نشده است که این جفا در حق مردم است.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]