سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند متعال، بنده ای را دوست بدارد، نقطه ای سپید در قلبش پدید می آورد، گوش های قلبش را می گشاید و فرشته ای بر او می گمارد، تا بر راه راستْ استوارش دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
بازار داغ شنودهای غیرقانونی و سکوت مراجع مسئول(جمعه 88 اردیبهشت 25 ساعت 4:37 عصر )
انتشار متن مذاکرات جلسات محرمانه و خصوصی کاندیداهای ریاست‌جمهوری و ستادهای انتخاباتی آنان در بولتن‌ها، تلکس های ویژه برخی خبرگزاریها ، نشریات داخلی و حتی روزنامه‌ها و سایت‌ها اینترنتی، نگرانی زیادی درباره نابسامانی و هرج و مرج در سیستم شنود کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، این شنودها که ظاهراً‌ توسط برخی محافل خودسر امنیتی و نیروهای وابسته به یکی از نهادها صورت می‌گیرد، مذاکرات و حوادث رخ داده در جلسات خصوصی و محرمانه کاندیداها و ستادهای آنان را جهت اطلاع و برنامه‌ریزی در اختیار هوادارن دکتر احمدی‌نژاد قرار می‌دهد.

جالب‌تر آن که بعضی از روزنامه‌ها که دارای ارتباطی با محافل شنودکننده هستند،‌ در صورت نیاز اقدام به چاپ متن شنودها با اندکی دخل و تصرف کرده و در بولتن‌ها نیز شرح کامل‌تر آن به چاپ می‌رسد.

اگرچه به احتمال فراوان رئیس‌جمهور از این‌گونه اقدامات خودسرانه بی‌اطلاع و ناراضی بوده، اما عدم ساماندهی شنود در کشور موجب حاکم شدن جو بی‌اعتمادی و نگرانی و ترس در فضای سیاسی و حرکت به سمت شخصیت دوگانه نیروهای سیاسی خواهد شد که پیامدهای سنگینی برای نظام به دنبال خواهد داشت.

به نظر می‌رسد ساماندهی مجدد امر شنود در کشور و برخورد با شنودهای تلفنی و مستقیم غیرقانونی و خودسرانه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد به جریان‌های سیاسی رسمی کشور باشد.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]