سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش تازیانه هایی بر سر یارانم بود تا در حلال و حرام تفقّه می کردند . [امام صادق علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
فدایی:احمدینژاد55،میرحسین22درصد!!(جمعه 88 اردیبهشت 25 ساعت 4:33 عصر )
حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران در نشست خبری نخستین کنگره کشوری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در رابطه با حمایت از یک کاندیدای خاص، اظهار داشت: در هر موضع سیاسی در صورت رسیدن به تفاهم، تحت عنوان اصولگرایان اعلام موضع خواهیم کرد. در رابطه با انتخابات دهم نیز تفاهم سه ضلعی ایجاد نشده است و هر کدام از اضلاع به طور جداگانه اعلام موضع کرده‌اند.
به گزارش ایلنا، وی در ادامه افزود: در صورت رسیدن به جمع‌بندی‌ها به عنوان کلیت جریان اصولگرایی، اعلام حمایت خواهیم کرد.
این نماینده مجلس در رابطه با سکوت جامعه روحانیت و پیام آن تصریح کرد: براساس تجربه‌های تاریخی در دوره‌های پیشین انتخابات مشخص شده است که مواضع جامعه روحانیت مشابه گروه‌های سیاسی نبوده است البته شان این گروه این اقتضاء را می‌طلبد.
وی در ادامه گفت: هنوز هم دیر نشده است و برای اعلام حمایت جامعه روحانیت فرصت هست.
فدایی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با حضور اسفندیار رحیم‌مشایی در کابینه احمدی‌نژاد در دور جدید انتخابات، تصریح کرد: هنوز صحبتی در رابطه با به‌کارگیری از نیروها در کابینه با احمدی‌نژاد نشده است. اما آنچه مشخص است که در حوزه روش‌ها و به‌کارگیری افراد تحولی صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به نظرسنجی‌های متداول در جامعه امروز، اذعان داشت: آن نظرسنجی که ما به آن اعتماد می‌کنیم نظرسنجی مراکز تخصصی است. سیر نظرسنجی‌ها از شش ماه گذشته تا به حال رسد شده و مشخص شده است که 67 درصد مردم برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند که از میان آنان 55 درصد به احمدی‌نژاد، 22 درصد به میرحسین موسوی و باقی آنها به سایر کاندیداها رای خواهند داد.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از نتیجه دادن انتخابات در مرحله اول به صورت قطعی خبر داد و گفت: انشاءالله انتخابات در مرحله اول به نتیجه خواهد رسید و پیروزی از آن احمدی‌نژاد خواهد بود.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 84 خاطرنشان کرد: در دوره قبل، انتخابات دو مرحله‌ای بود. اما در این دوره انتخابات در مرحله اول به نتیجه خواهد رسید. این اعلام نظر بر اساس شرایط کنونی کشور است و چنانچه حادثه خاصی اتفاق نیفتد و عده‌ای قصد متشنج کردن و تحت تاثیر قرار دادن افکار و آراء عمومی را نداشته باشند، این نظریه به تحقق خواهد پیوست.
فدایی در رابطه با جلوگیری از اتفاق افتادن این ”جنگ روانی”، گفت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تنها به روشنگری خواهد پرداخت و چنانچه حادثه‌ای نیز پیش بیاید با رسانه‌ها و افکار عمومی درمیان خواهیم گذاشت. این وظیفه بر دوش خبرنگاران نیز هست که از ایجاد التهاب در فضای انتخابات جلوگیری کند.
این نماینده مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با اقدامات صورت گرفته به منظور صیانت از آرا، افزود: براساس قانون اساسی و عملیات صورت گرفته در سال گذشته جمهوری اسلامی ایران، امانت‌دارترین بخشی است که در رعایت حقوق ملت کوشیده است. این ناشی از سازکارهایی است که در قانون اساسی پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به دوره ریاست‌جمهوری هاشمی‌رفسنجانی، گفت: در این دوره مجلس ششم شکل گرفت و در دوره خاتمی نیز مجلس هفتم شکل گرفت. این امر نشان‌دهنده افراد منتخب در جریان حاکم که رقیب یکدیگر هستند می‌باشد. این همچنین بر سالم بودن نظام اداری انتخابات و نظارت بر آن و جلوگیری از وارد شدن خدشه‌ای بر آن خبر می‌دهد. صیانت از آرا چنانچه به معنای بالا بردن توجه و دقت هیات نظارت باشد، خوب است. اما اگر به صورت موضوعی به منظور ایجاد التهاب در فضای افکار عمومی باشد پذیرفته شده نیست.
فدایی در پایان اظهار داشت: افرادی که وارد عرصه انتخابات شده‌اند، سعی می‌کنند افکار عمومی را متوجه خود کنند تا چنانچه موفق نشدند بتوانند اظهبگویند که از آرا صیانت نشده است که این جفا در حق مردم است.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]