سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نسبت دادن گناه [به دوست]، پیک جدایی است . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
اولویت را به آقای موسوی میدهیم(دوشنبه 87 آذر 11 ساعت 1:28 عصر )
سید هادی خامنه ای در خصوص کاندیدای ریاست جمهوری بیان می کند: کسی که کاندید می شود التزام نمی دهد که هر چه به او گفتند قبول کند. آنها که شروط را می گذارند حرف خودشان را می زنند اما اینکه چقدر مورد قبول باشد و چقدر اجرایی باشد آن مطلب دیگری است.
به گزارش «فردا»؛ سید هادی خامنه ای، عضو مجمع نیروهای خط امام در پاسخ به این سوال که آیا شما نهضت آزادی را جزو گروههای اصلاح طلب می دانید گفت: نظر شخصی ام را اگر می خواهید، خیر آنها را اصلاح طلب نمی دانم. آنها گروهی هستند که به هر حال از وضعیت حاضر ناراضی اند و عده ای زیادی از آنان قانون اساسی را هم قبول ندارند اما اصلاح طلبان و ما؛ انتخابمان در چار چوب قانون اساسی است و هر کس که قانون اساسی را قبول دارد می تواند خود را اصلاح طلب بنامد.
وی در ادامه افزود: البته ما نارضایتی هایی داریم. ممکن است در این زمینه ها با آنها همسویی داشته باشیم اما اینکه آنها را جزو جبهه اصلاحات بدانیم خیر چنین چیزی نیست. الان هم در شورای جبهه اصلاحات آنها حضور ندارند.
در ادامه سید هادی خامنه ای در گفتگو با نشریه "شما" با بیان این نکته که نظرات آنها و جبهه گیری هایشان نقشی در جبهه اصلاحات ندارد یادآور شد: ما به عنوان یک گروه و جناح هیچ کاری به آنها نداریم.
همچنین وی اولویت کاندیداتوری ریاست جمهوری را مربوط به آقای میر حسین موسوی در میان گزینه های اصلاح طلبان دانست و افزود: ما هنوز نمیدانیم کدام می آیند آقای خاتمی یا میر حسین موسوی. اما مسلم این است که هر دواظهار آمادگی کنند اولویت را به آقای موسوی می دهیم چون غالب او را بیشتر قبول دارند یعنی طیف های متنوع او را قبول دارند.
وی در پایان افزود: ما معتقدیم اگر گزینه ای باشد که هر دو طیف او را قبول داشته باشند بهتر است.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

کیهان: خاتمی ستاد زده است(یکشنبه 87 آذر 10 ساعت 10:21 صبح )

روزنامه کیهان در بخش اخبار ویژه امروز یک‌شنبه خود نوشت:

 

بنابر اخبار دریافتی، محمد خاتمى موافقت اولیه با راه اندازى ستادهاى انتخاباتى خود را اعلام کرده است. شنیده ها حاکى است خاتمى چندى پیش و درپى پیشنهاد برخى نزدیکان خود مبنى بر ضرورت راه اندازى زودهنگام ستادهاى انتخاباتى با این ایده موافقت کرده و هم اکنون مقدمات اجرایى این کار در دست انجام است. ظاهراً عبدالواحد موسوى لارى فردى است که خاتمى موافقت خود را براى راه اندازى این ستادها به وى ابلاغ کرده است. مدافعان آغاز زودهنگام فعالیت ستادهاى خاتمى عقیده دارند اگر بیش از این زمان را از دست بدهند دیگر فرصتى براى فعالیت مؤثر نخواهند داشت. برخى اصلاح طلبان ابراز نگرانى کرده اند که اعلام بى میلى علنى به حضور در انتخابات و در عین حال فعالیت پنهانى در این راستا نشانى از عدم صداقت و سیاسى کارى در مقابل مردم تلقى شود. گفتنى است که از سوى دیگر اصرار اصولگرایان براى حضور خاتمى و مشخص شدن وزن سیاسى وى از جمله نگرانى هاى جدى خاتمى است مخصوصاً آن که طى 6 سال گذشته در تمام مراحل انتخاباتى پیروزى از آن اصولگرایان بوده است و در انتخابات مجلس هشتم لیستى که خاتمى آن را تأیید کرده بود با بى توجهى معنى دارى از سوى مردم روبرو شد. 


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

پیشنهاد حسن روحانی برای نصب دوربین در سالنهای انتخابات(شنبه 87 آذر 9 ساعت 6:10 عصر )
حسن روحانی طی سخنانی در جمع فعالان سیاسی استان گلستان از مسوولان برگزاری انتخابات خواست زمینه‌ای را فراهم کنند تا تمام نامزدها و احزاب بتوانند ناظرانی را در پای صندوق‌های رأی از جمله هنگام شمارش آرا داشته باشند.
وی گفت: حتی می‌توان در سالن‌های برگزاری انتخابات و شمارش آرا دوربین نصب کرد و ناظران احزاب و نامزدهای انتخاباتی از اتاق دیگری و از طریق دوربین مداربسته بر فرآیند انتخابات نظارت کنند.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

دردسرهای انتخاباتی احمدی نژاد(شنبه 87 آذر 9 ساعت 10:53 صبح )

اعتماد: اگر در جبهه اصلاحات این تنها مهدی کروبی است که تکلیف همه را روشن کرده و در صورت عدم وقوع یک اتفاق خاص، عزم راسخی برای کاندیداتوری دارد، در جبهه اصولگرایان این محمود احمدی نژاد است که بخت اول کاندیداتوری به حساب می آید.

دیگر چهره های شاخص این جناح وضعیتی شبیه به خاتمی و روحانی دارند. یعنی شخصاً در میانه آمدن و نیامدن دودل بوده و به نظاره شرایط سیاسی نشسته اند تا تصمیم مناسبی در ادامه راه اتخاذ کنند. در همین حال به موازات آنکه رقابت درونی کاندیداهای اصولگرا برای ورود به عرصه انتخابات داغ تر می شود، احتمال کاندیداتوری خاتمی، برخی حامیان دولت را به این خوش بینی رسانده که این اتفاق چنان ترسی بر اردوگاه اصولگرایان حاکم می کند که به ناچار همه را به اجماع بر سر یک کاندیدا راضی می سازد. در این شرایط بسیار قابل پیش بینی است که اگر روزگاری اصولگرایان تصمیم بگیرند با یک کاندیدا وارد عرصه رقابت شوند آن یک نفر کسی نخواهد بود جز محمود احمدی نژاد که بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته وضع بهتری از سایر کاندیداها دارد(به ویژه در شهرستان ها).

با این حال حضور مهدی کروبی در انتخابات برای احمدی نژاد بسیار گران تمام می شود چرا که برنامه ها و شعارهای کروبی، آرای دور از پایتخت احمدی نژاد را به سبد اصلاح طلبان سرازیر می کند.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

نماینده مردم اردبیل :مصلحت اصولگرایان در انتخاب گزینه احمدی نژاد(شنبه 87 آذر 9 ساعت 10:52 صبح )
نماینده مردم اردبیل ، نیر و نمین در مجلس شورای انتخاب احمدی نژاد در انتخابات آینده ریاست جمهوری رابه مصلحت اصول گرایان دانست .

به گزارش خبرنگارایرنا، قاسم محمدی در دیدار با جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه در اردبیل از طرح چند گزینه‌ای کردن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای اصولگرایان سم مهلکی یاد کرد که وحدت و پیروزی آنها نیز به خطر می‌اندازد.

وی افزود: اصولگرایان با انسجام شکل گرفته در مجلس هشتم می‌توانند با گزینه احمدی نژاد چهار سال دیگر بر قوه مجریه را در دست داشته باشند.

وی تاکید کرد: با انشعاب و چند دستگی به وجود آمده در اردوگاه اصلاح طلبان ناقوس شکست آنان به صدا درآمده و وحدت ظاهری اصلاح طلبان به پای وحدت و همدلی اصولگرایان نمی‌رسد.

محمدی همچنین انتقادها از دولت نهم را در مواردی غیرمنصفانه و سیاه نمایی دانست و افزود: برخی با شعار تزریق نقدینگی عامل تورم در کشور شده است قصد تخریب و زیر سئوال بردن اقدامات اقتصادی دولت نهم را دارند، در حالی که تسهیلات بانک‌ها تزریق نقدینگی نیست بلکه برنامه ریزی شتاب اقتصادی است.

نماینده اردبیل با بیان این که اقتصاد ایران بیمار است، افزود: احمدی نژاد با طرح تحول اقتصادی به فکر جراحی اساسی روی اقتصاد کشور است و مجلس مصمم است با بررسی کارشناسی به این لایحه رای بدهد.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس با قدردانی از تلاش اعضای حزب موتلفه در استان به عنوان حزب پویا و فعال تصریح کرد: این حزب با رویکرد جوان گرایانه و دقت در امور و مسائل حساس کشور باید الگوی سایر احزاب قرار گیرد تا فعالیت خود را محدود به مراسم انتخابات نکنند و همیشه خود را در معرض نقد مردم و پاسخگوی آنها قرار دهند.

در آغاز این دیدار علیرضا حسین نژاد دبیر حزب موتلفه استان اردبیل نیز در سخنانی به برخی مشکلات و موانع مردم استان همانند قیمت غیرواقعی سیب زمینی، موانع صادرات، عدم پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مزدوجین از سوی بانک ها و عدم تکمیل به موقع پل‌های روگذر شهری و مشکلات مردم در این خصوص اشاره کرد و خواستار همکاریهرچه بیشتر مسوولین استان در حل و فصل این مشکلات شد.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]