سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز، دوستی به بار می آورد : دینداری، فروتنی و بخشش. [امام صادق علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
کروبی کابینه خود را معرفی میکند(چهارشنبه 87 آذر 20 ساعت 12:25 عصر )
سران حزب اعتماد ملی در یکی از نشست‌های اخیر خود،از مهدی کروبی کاندیدای این حزب در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خواسته‌اند که وی کابینه خود را مشخص و معرفی کند.
در پی مصوبه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر معرفی اعضای کابینه کروبی به ویژه معرفی وزرای مهم به مردم، مقرر شده است رئیس ستاد انتخابات کروبی به عنوان معاون اول دولت احتمالی وی انتخاب شود.
گفته می‌شود این مساله سبب بروز اختلاف بر سر تعیین رئیس ستاد انتخابات نامبرده گردیده و سران حزب تاکنون در این زمینه به نتیجه نرسیده‌اند.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

بوش همچنان به دنبال ضربه زدن به اصلاح‏طلبان است(چهارشنبه 87 آذر 20 ساعت 12:2 صبح )
یک عضو فراکسیون خط امام (ره) در واکنش به اظهارات اخیر بوش که گفته بود از اصلاح طلبان در ایران حمایت می‌‏کند، گفت: بوش و آمریکا غلط کرده‌‏اند که چنین حرفی زده‌‏اند.

قدرت‌‏الله علیخانی نماینده قزوین با اشاره به اینکه بوش در پایان دوره ریاست‌‏جمهوری خود به سرمی‌‏برد، اظهار داشت: گویا رئیس‌‏جمهور آمریکا قصد ندارد، دست از فتنه انگیزی خود در ایران بردارد و همچنان به دنبال ضربه زدن به اصلاح‌‏طلبان است.

وی با بیان اینکه برخی در داخل ایران به دنبال بهانه برای تخریب اصلاح‌‏طلبان هستند، ادامه داد: سخنان بوش بیش از آنکه جنبه حمایت از اصلاح طلبان را داشته باشد، دست مایه‌‏ای برای دشمنان اصلاح‌‏طلبان است که به واسطه‌‏ آن به تخریب جریان اصلاح‌‏طلب بپردازند.

علیخانی با تاکید براینکه اصلاح‌‏طلبان واقعی هیچ ارتباطی با آمریکا ندارند،تصریح کرد: تنها کسانی که با آمریکا درارتباط‌‏اند،‌‏مشتی ضد انقلاب هستند که از ایران به آمریکا فرارکرده‌‏اند و هیچ ارتباطی میان آنها با اصلاح طلبان نیست.

نماینده قزوین درپاسخ به اینکه‌‏ اظهارات بوش درآستانه انتخابات ریاست‌‏جمهوری با چه هدفی بوده است؟ گفت: تنها هدف آنها تخریب اصلاح‌‏طلبان و شیطنت در فضای داخلی ایران بوده است.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

نامه احمدی نژاد نشانه عزت؛ مصاحبه خاتمی ذلت!(دوشنبه 87 آذر 18 ساعت 3:29 عصر )

محمدعلی رامین روز یکشنبه در سخنرانی خود با عنوان نقد دولت نهم افزود: متن نامه رییس جمهوری ایران به بوش و اخیرا اوباما، عزت ایران را در سیاست خارجی نشان می دهد.

وی در سخنانی که در دانشگاه امیر کبیر ایراد شد اظهار داشت: وقتی نامه احمدی نژاد به بوش را با مصاحبه تلویزیونی خاتمی با شبکه سی ان ان در سال 76 مقایسه کنید متوجه می شوید عزت چیست و ذلت پذیری کدام است.

این فعال سیاسی اصولگرا، سخنان خاتمی در تعریف از ملت آمریکا را به "مجیزگویی" تعبیر کرد و افزود: تعریف های خاتمی آنچنان بود که گزارشگر سی ان ان تا لحظاتی مبهوت آن چاپلوسی ها شده بود.

رامین گفت: این مصاحبه را مقایسه کنید با نامه احمدی نژاد به بوش که او را به توحید و بازگشت از جنایتکاری فرا خوانده و درخصوص فروپاشی نظام ظالمانه آمریکا بر اثر جنایات او هشدار داد.

این استاد دانشگاه همچنین به طرح بازنگری دوباره به مبحث هولوکاست اشاره کرد و اظهار داشت:‌ نفی اولیه هولوکاست طرح اولیه ای بود به منظور شکستن تابویی که صهیونیست ها در جهان ایجاد کرده بودند و این امر به هم ریختگی ذهنیی در میان آنها ایجاد کرد که منجر به تغییر وضعیت ایران در صحنه بین المللی شد.

رامین اضافه کرد: به این ترتیب صحنه هسته ای که علیه ایران شکل داده بودند تغییر کرد و ما توانستیم همه امتیازاتی که در این رابطه به غرب داده بودیم را پس بگیریم.

وی مرحله دوم طرح موضوع هولوکاست از سوی احمدی نژاد را چنین بیان کرد: در این مرحله قصد این بود که بجای نفی هولوکاست، بررسی دوباره آن پی گیری شود.

رامین همچنین با اشاره به سخنان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درخصوص دوستی مردم ایران با ملتهای دیگر گفت: ‌اسراییل با دامن زدن به موضوع هولوکاست، یهودیان را زیر سلطه خود قرار داده است و آقای مشایی با اعلام دوستی مردم ایران با ملتهای جهان خواست اسراییل را در این زمینه خلع سلاح کند.

وی اظهار داشت: در این بین برخی از این سخنان علیه دولت احمدی نژاد پرونده ای ساختند.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

فرزندان هاشمی به دنبال خاتمی(یکشنبه 87 آذر 17 ساعت 9:56 عصر )
فعالیت انتخاباتی خانواده هاشمی‌ در ارتباط با محمد خاتمی تشدید شده است.
تلاش‌های هاشمی برای به صحنه کشاندن خاتمی به منظور شکست احمدی‌نژاد و تلافی انتخابات نهم در انتخابات سال آینده افزایش یافته است.
این گزارش می‌افزاید؛ در ادامه این تلاش‌ها، دو فرزند هاشمی رفسنجانی، مهدی و محسن، در هفته‌های اخیر جلسات منظمی را با سیدمحمدخاتمی برگزار کرده‌اند.
ماموریت مهدی و محسن هاشمی در این جلسات قانع کردن خاتمی به حضور در انتخابات بوده است. فرزندان هاشمی با نزدیکان خاتمی نیز دیدارهایی را برگزار کرده و آنها را برای تحت فشار قراردادن خاتمی برای حضور در انتخابات تشویق کرده‌اند.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

قرارداد اسرائیلیها با حسن روحانی برای تبلیغات انتخاباتی!(شنبه 87 آذر 16 ساعت 11:13 صبح )

انصار نیوز:

نمی‌دانیم حسن روحانی چه قدر با برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی آشنایی دارد و آیا اصلاً با توجه به مواضع نرم‌خو و باز او برای بسته‌بودن در ماجرای انرژی هسته‌ای با مواضع ایران هم آشنایی دارد و اینکه اساساً می‌داند دشمن چیست!؟

و اینکه آیا می‌داند سایت‌های صهیونیستی نه تنها در ایران فیلتر هستند، بلکه مشتری ندارند و یا آنقدر کم هستند که در میزان رای برای او تاثیری نداشته باشند؟

همه اینها سوال است برای ما که می‌بینیم هر از گاهی بیانات گهربار دکتر(!) حسن روحانی به عنوان خبر اصلی و یا لوگوی خبری در مهم‌ترین قسمت تارنمای وزارت امور خارجه اسرائیل نقش می‌بندد و از آن به عنوان وسیله برای ضربه‌‌زدن به دولت و نظام جمهوری اسلامی آشنا می‌شود.

البته این لوگوهای تصویری هر روز عوض می‌شود و شاید اکنون که شما این مطلب را می‌خوانید تغییر کرده باشد.

همان‌طور که گفتیم این حسن آقای ما سابقه‌دار هم هستند و در مطلبی هم قبلاً اشاره کرده بودیم.

به هر حال ضمن عرض تبریک به ایشان برای بازی در میدان دشمن، دعوت می‌کنیم یکبار دیگر پیشنهادهای ما را در سطور اول مطالعه بفرمایند.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]