سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل کننده بی بصیرت، مانند رونده در بیراهه است . هر چه تندتر رود، ازمقصد دورتر شود . [امام صادق علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
خاتمی،11 برابر کروبی رأی آورد(چهارشنبه 87 آبان 1 ساعت 3:41 عصر )

در نظر سنجی عصرایران ، سید محمد خاتمی ، 11 برابر بیشتر از مهدی کروبی رأی آورد.

در این نظر سنجی ، سوال شده بود:«با توجه به شرایط موجود و از بین دو چهره مطرح اصلاح طلبان ، کدام یک را به عنوان نامزد نهایی این جریان در انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد می کنید؟» که در آن 17157 رأی ثبت شد.

در این نظر سنجی اینترنتی بیش از 70 درصد شرکت کنندگان به خاتمی رأی دادند ، حدود شش درصد کروبی را برگزیدند و بقیه گزینه " هیچکدام" را ترجیح دادند.

بدیهی است این نظر سنجی ، صرفاً باز گو کننده آرای کاربران اینترنتی است و نمی توان نتایج آن را به کل جامعه تعمیم داد؛ مع الوصف ، نظر به این که اغلب کاربران اینترنت را افراد تحصیل کرده و تأثیر گذار تشکیل می دهند، این نتایج را نمی توان نادیده انگاشت.

هم اکنون ، "نظر سنجی" یکی از مکانیزم های پیشنهادی در جبهه دوم خرداد بری رسیدن به کاندیدای واحد است ولی کروبی گفته است: نظر سنجی را به اندازه ده شاهی قبول ندارم.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

ابطحی: امیدواریم کروبی سر قول خود بماند(چهارشنبه 87 آبان 1 ساعت 3:40 عصر )
ابطحی در خصوص تمکین اعضای این جبهه دوم خرداد به سازوکارها برای انتخاب نامزد نهایی گفت: دبیر کل حزب اعتماد ملی قول داده است تا از سازوکارهای مورد اجماع از جمله شورای حکمیت پیروی کند که امیدواریم این قول بر سر جای خود بماند.

محمد علی ابطحی در گفتگو با برنا درباره ورود کروبی به عرصه انتخابات و نحوه اجماع اصلاح طلبان برای معرفی یک نامزد واحد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به طور حتم اصلاح طلبان با یک کاندیدای واحد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد و به اجماع خواهند رسید که البته این مسئله نیاز به زمان دارد.
وی افزود: ورود آقای کروبی به عرصه انتخابات رخداد مبارکی است که هم سبب نهادینه شدن کار حزبی در داخل کشور خواهد شد و هم به گرم شدن انتخابات ریاست جمهوری و حضور جدی سایر کاندیدها منجر خواهد شد.
این عضو مجمع روحانیون مبارز ادامه داد: البته با اضافه شدن چند کاندیدای دیگر بحث انتخابات کاندیدای نهایی نیاز به ساز و کارهای مناسبی دارد که هم اکنون در حال طراحی است.
ابطحی در خصوص تمکین اعضای این جبهه به این سازوکارها برای انتخابات نامزد نهایی گفت: دبیر کل حزب اعتماد ملی قول داده است تا از سازوکارهای مورد اجماع از جمله شورای حکمیت پیروی کند که امیدواریم این قول بر سر جای خود بماند.
وی افزود: نتیجه نهایی برای اجماع داوطلبان نیز به احتمال زیاد در دو تا سه ماه آینده مشخص خواهد شد.
این عضو مجمع روحانیون در خصوص اظهارات گنجی پیرامون بحث وجود امام زمان گفت: گفته گنجی بدون شک غیر قابل قبول و بیشتر به یک سری دلایل غیر مستند است .
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)

<   <<   6   7      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]