سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذکر، رهنمود خردها و بیداری جانهاست . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
مخالفین خاتمی منافقین و ضد انقلاب هستند(سه شنبه 87 آبان 7 ساعت 3:14 عصر )
فارس: یک عضو ارشد دولت سابق با طرح این ادعا که در انتخابات دوم خرداد 76 منافقین و نیروهای ضد انقلاب با ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی مخالف بوده و آن را عامل نجات نظام جمهوری اسلامی می دانستند، حامیان محمود احمدی نژاد در انتخابات آینده را تلویحا به همسویی با گروه های مذکور متهم کرد.
محمدعلی ابطحی رئیس دفتر و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور سابق در آخرین مطلب در سایت شخصی خود که در قالب "انتخابیات" آن را به رشته تحریر درآورده، نوشته است: عده ای از مخالفان کاندیداتوری خاتمی و اصلاح طلبان معتقدند که نظام سیاسی ایران به بن بست رسیده و به هر شکل باید تغییر اساسی و زیربنایی داشته باشد و آمدن خاتمی در حقیقت نجات نظام فعلی است که به اعتقاد آنان امکان ادامه [حیات] ندارد.
وی ادامه داد: در انتخابات 76 هم کسانی همین اعتقاد را داشتند که خاتمی فقط نظام در حال سقوط را نجات داد که سازمان مجاهدین خلق [منافقین] که پشتوانه قدرت دولتی صدام را هم در آنروزها داشت، پیشتاز این نظریه بود و به همین دلیل از اولین روز انتخاب خاتمی بیشترین حملات سیاسی و نظامی خود را متوجه او کرد.
این عضو ارشد دولت های هفتم و هشتم در ادامه مدعی شد: در این انتخابات [ریاست جمهوری دهم] نیز، کسانی در خارج و داخل کشور هستند که بر همین باورند و اعتقاد دارند که نظام سیاسی کشور در حال فروپاشی است و تحریم یا ادامه کار رئیس جمهور فعلی بهترین گزینه برای زودتر سقوط کردن رژیم و یا لااقل فشار بر حاکمیت برای پذیرش تغییرات گسترده ساختاری است و در بسیاری موارد بی آنکه شجاعت اعلام آن و پایبندی به لوازم این اعتقاد را داشته باشند، نه تنها با آمدن خاتمی مخالفند، بلکه رأی دادن به احمدی نژاد را تشویق می کنند.
ابطحی در پایان با طرح این مساله که مخالفان نظام جمهوری اسلامی هیچوقت نگفته اند که این رژیم! چرا و چگونه در حال سقوط است، با بیان این جمله که آنها در تحلیل خود مردمی که باید در ایران زندگی کنند و سرنوشت آنها تا حدود زیادی به سیاست‌های رئیس جمهور آینده بستگی دارد را فراموش کرده اند، تلویحا مدعی شد مردم در واکنش منفی به نظریه منافقین و گروه های ضد انقلاب از احمدی نژاد رویگردان شده و به خاتمی رای خواهند داد!

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]