سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمتت گردد و عبرتی که مایه حفظ تو شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
دو روایت از بیماری احمدی نژاد: نشانه پرکاری یا برنامه تبلیغاتی؟(سه شنبه 87 آبان 7 ساعت 3:11 عصر )
عصرایران- روزنامه آمریکایی واشنگتن پست که مدافع گرایش های لیبرال در سیاست خارجی آمریکاست روز گذشته با انتشار گزارشی درباره موضوع بیماری محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران این بیماری را در حالی که کمتر از 9 ماه به انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری مانده است را دارای ابعاد و پیامدهای سیاسی دانست.
این روزنامه می نویسد: به موازات انتشار خبر بیماری احمدی نژاد از سوی خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی که دلیل آن را پرکاری رییس جمهور ذکر کرد، برخی مخالفان داخلی احمدی نژاد این بیماری و خبر آن و اعلام دلیل آن از سوی خبرگزاری را نوعی تبلیغ سیاسی در آستانه انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران خواندند.
واشنگتن پست در ادامه با اشاره به مشکلات فراروی رییس جمهوری ایران در آستانه انتخابات آتی ریاست جمهوری می نویسد: احمدی نژاد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با معضلات و چالش های فراوانی روبروست. اوضاع اقتصادی نابسامان کشور و افزایش نرخ تورم به بالای 30 درصد در حالی است که بهای نفت در ماه گذشته روند رو به کاهشی به خود گرفته است.منتقدان داخلی احمدی نژاد معتقدند که وی در اجرای شعارهای خود مبنی بر "آوردن پول نفت بر سر سفره مردم"شکست خورده است در حالی که چهره داخلی رییس جمهور ایران همچنان در میان طرفدارانش به عنوان مقامی ساعی و کوشا حفظ شده است.
این روزنامه آمریکایی در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع احمدی نژاد و سفرهای استانی وی به گوشه و کنار کشور به نقل از مهدی کلهر مشاور مطبوعاتی و رسانه ای وی می نویسد:مهدی کلهر مشاور احمدی نژاد درباره پرکاری رییس جمهور می گوید :"خدا شاهد است که برخی روزها رییس جمهور 22 ساعت کار می کند ". برخی رسانه ها و سایت ها در ایران معتقدند که بیماری رییس جمهور ممکن است در شرکت یا عدم شرکت احمدی نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری موثر باشد اما کلهر با رد این ادعاها می گوید احمدی نژاد قطعا در انتخابات آتی ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد و این بیماری کوچک هیچ مانعی بر سر راه وی نخواهد بود.
واشنگتن پست در ادامه اظهارات منتقدین احمدی نژاد را درباره انتشار خبر بیماری وی مورد اشاره قرار می دهد و به نقل از محمد عطریانفر می نویسد:انتشار خبر بیماری رییس جمهور برنامه ای هماهنگ شده از جانب تیم تبلیغاتی وی در آستانه انتخابات آتی ریاست جمهوری برای برانگیختن حس ترحم و دلسوزی مردم است.
آنها با انتشار این خبر و ذکر دلایل آن می خواهند به افکار عمومی بگویند که رییس جمهور از فرط تلاش و خدمتگزاری برای مردم بیمار شده است.در حالی که بیماری ممکن است سراغ هر کسی بیاید.ما از ایشان توقع نداریم که 22 ساعت در روز کار کنند بلکه از نظر من کار فیزیکی مهم نیست بلکه فکر و ایده مهم است.از نظر من نتایج کار ایشان بیش از اینکه موثر و مفید بوده باشد زیان آور بوده است
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]