سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با حکیمان همنشین باش تا خودت کامل ونفست شریف و نادانی ات دور گردد . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
میرحسین بیاید، کروبی هم انصراف می دهد/ خاتمی نمی آید(یکشنبه 87 مهر 28 ساعت 3:32 عصر )
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت : احساس شخصی من این است که اگر میرحسین موسوی احساس تکلیف کند و به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم وارد صحنه شود، حتی مهدی کروبی هم به نفع وی از کاندیداتوری در این انتخابات انصراف خواهد داد.

حجت الاسلام محمدباقر ذاکری، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهارداشت: بسیاری از صحبت هایی که آقای خاتمی تاکنون گفته اند به این معناست که وی قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دهم را ندارد و ارزیابی ما هم این است که رئیس جمهور سابق کشورمان به عنوان کاندیدا وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد.

خاتمی نمی آید

وی افزود: اگرچه عده ای به دنبال آن هستند تا نظر سید محمد خاتمی را برای حضور در انتخابات جلب کنند اما سخنانی که وی دیروز درباره اختیارات رئیس جمهور ایراد نمود به این معناست که وی نخواهد آمد.

ذاکری درباره احتمال کاندیداتوری میرحسین موسوی در صورت عدم حضور خاتمی در انتخابات آینده، تصریح کرد: با شناخت دیرینه ای که از میرحسین موسوی داریم ، اگر شرایط کل کشور به صورتی باشد که گروه‌ها بر ضرورت ورود وی به عرصه انتخابات تاکید داشته و خود او احساس تکلیف کند؛ می توانیم میرحسین موسوی را کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بدانیم؛ در غیر این صورت او همچون دوره های قبلی نخواهد آمد.

میرحسین در صورتی می آید که احساس تکلیف کند

وی ادامه داد: آمدن میرحسین موسوی به عرصه انتخابات با سایر چهره های سیاسی و کاندیداهای احتمالی متفاوت است؛ چون وی تنها در صورتی کاندیدا خواهد شد که در کل کشور خواهان حضور او در این عرصه باشند.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره اینکه در صورت کاندیداتوری میرحسین موسوی آیا او هم در چرخه شورای حکمیت اصلاح طلبان به منظور معرفی کاندیدای نهایی این طیف مورد بررسی قرار خواهد گرفت یا خیر؟ گفت: هنوز شورای حکمیتی شکل نگرفته است که بخواهیم سوابق و توانایی های کاندیدایی را در آن بررسی کنیم.

همه به نفع میرحسین کنار می روند

این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: اگر میرحسین راضی به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دهم باشد و به این عرصه  ورود پیدا کند احساس شخصی بنده این است که تمامی چهره ها و کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان، حتی مهدی کروبی به نفع وی کنار خواهند رفت.

کروبی به نفع هیچ کدام از اصلاح طلبان کنار نمی رود

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت عدم حضور میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری، مطمئنا آقای کروبی به نفع هیچ کدام از کاندیداهای اصلاح طلب کنا نخواهد رفت.  


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]