سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، گمشده مؤمن است . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
رسایی: هجمه حسن روحانی علیه دولت نتیجه عکس خواهد داد(دوشنبه 87 شهریور 25 ساعت 5:44 عصر )
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقادات تند اخیر حسن روحانی علیه دولت، اظهار داشت: اگر آقای روحانی قصد و غرض انتخاباتی دارد، بداند که هجمه هایش علیه دولت نتیجه عکس خواهد داد و عقل سیاسی حکم می‌کند که چنین موضعی اتخاذ نشود.

حمید رسایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان خط مشیی که رهبر معظم انقلاب تدوین کرده‌اند و تخریب‌کنندگان و منتقدین دلسوز را از هم جدا نموده اند، اظهار داشت: حسن روحانی با ژست تخریب کنندگی وارد شده است.

وی افزود: در تمامی بیانات روحانی چیزی جز ایراد، اتهام، تهاجم و حمله به دولت وجود ندارد و به هیچ عنوان به فعالیت‌هایی که در طول این چند سال دولت انجام داده، اشاره‌ای نشده است.

رسایی با اشاره به اینکه تمامی اظهارات روحانی، تخریبی و برخی نیز اتهام بود، اضافه کرد: این اظهارات واقعیت خارجی نداشته و نشان می‌دهد این جریان، جبهه بندی خود را بیش از اینکه به منظور تنویر افکار عمومی انجام داده باشد برای تخریب افکار عمومی تشکیل داده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: همچنین شاهد بودیم که آقای خاتمی گفته است که اصلاح طلبان باید حالت از تدافعی به حالت تهاجمی درآیند.

رسایی گفت: اصلاح طلبان با توجه به اینکه ? ??سال حاکمیت در اختیارشان بوده و بسیاری از عرصه‌های مدیریتی در اختیار آنها بوده است، همواره باید پاسخگوی دوره خود باشند.

وی گفت: حسن روحانی هم یک شخصیت روحانی و عضو جامعه روحانیت مبارز است، به همین دلیل بهتر است بر اساس خط مشی جامعه روحانیت حرکت کند و نقد منصفانه را نسبت به دولت اعمال کند و در کنار بیان تذکرات و نکاتی که لازم می‌داند اشاره‌ای هم به خدمات دولت داشته باشد.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]