سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی کـه خویشتن را نشناسـد، از راه نجات دور افتـد و در گمراهی و نادانی ها درافتد . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
خاتمی با 20 درصد رای هم رئیس جمهور میشود(یکشنبه 87 مهر 28 ساعت 3:29 عصر )

عبدالله رمضان زاده ، رئیس سازمان جوانان حامی خاتمی، در حاشیه مراسم نشست مجمع عمومی گروه 88 که در مشهد برگزار شد در گفتگو با خبرگزاری مهرافزود: به دلیل سختی و پیچیدگی که برای آینده کشور پیش بینی می شود انسانهای با درایت در انتخابات سال 88 دچار شک و تردید شده‌اند.

سخنگوی دولت خاتمی گفت: تمامی نظر سنجیها  حاکی از این است که روز به روز آراء موافق با خاتمی نسبت به سایر کاندیداها فزونی می یابد و طبق بررسی‌های دقیق انجام گرفته حتی اگر 20 درصد آراء به وی اختصاص یابد رئیس جمهوری خاتمی، حتمی است.

وی تصریح کرد: اگر با وجود تمام تقاضاها خاتمی نپذیرفت ما باید به جمع آوری بیشتر از 20 درصد رای برای رئیس جمهوری قدرتمند دیگری تلاش کنیم.

رمضان زاده با اشاره به کمرنگ شدن نظام ارزشی در کشور تصریح کرد: در نظام کارآمد کشور کاندیدایی با عدالت و اخلاق نیاز است تا صلاحیت رفع مشکلات مردم را دارا باشد. در کشوری که مدعی مهد علم و تاریخ و اندیشمندان پر افتخار است، نباید برخی مقامات مسئول مدارک مهم علمی را کاغذ پاره بنامند.

رئیس سازمان جوانان حامیان خاتمی همچنین ادامه داد: با وجود این درآمد چشمگیر کشور از محصولات نفتی در سالهای اخیر نرخ تورم افزایش یافته اما این صعود تورم در گفته های مسئولین سیر نزولی عنوان شده است.

رمضان زاده تغییر 11 نفر از اعضای کابینه تا کنون را نشانه عدم ثبات دولت ارزیابی کرد.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]