سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
نوبخت: منتظر اعلام تصمیم خاتمی و روحانی هستیم(جمعه 87 مهر 26 ساعت 11:29 عصر )
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: «آقای کروبی باسوابق مبارزاتی در انقلاب و مدیریت شایسته‌ای که در مجلس ششم ارائه کردند معتمد مردم بودند و اعضای حزب اعتدال و توسعه برای ایشان احترام زیادی قائل هستند».
دکتر محمد باقر نوبخت در حاشیه کنگره حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، در رابطه با اعلام کاندیداتوری «مهدی کروبی» برای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری افزود: «جناب آقای کروبی یکی از رجال مذهبی و سیاسی، و واجد ویژگی‌های تصریح شده در اصل یکصد و سیزدهم قانون اساسی برای ریاست جمهوری است».
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در خصوص کاندیدای مورد نظر خود برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «منتظر تصمیم و اعلام نظر آقای خاتمی از مجموعه اصلاح‌طلبان و آقای دکتر روحانی از جریان اعتدالگرایان کشور هستیم».
این نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: «اصلاح‌طلبان و اصولگرایان واقعیت‌های جامعه سیاسی ایران هستند و حذف و به حاشیه راندن هیچ کدام از این دو جریان فعال سیاسی از صحنه قدرت، نه ممکن و نه معقول است، زیرا برای توسعه و پیشرفت کشور نیازمند حضور شایسته همه این مجموعه‌ها هستیم لذا بهترین حالت برای دولت دهم، شرایطی است که یک رئیس جمهور توانا آنرا مدیریت نماید که بتواند با همه جریان‌های سیاسی و وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران و معتقد به قانون اساسی آن کار کند و برای همه مردم آزادی و رفاه بیافریند».
نوبخت تصریح کرد: «امروز رقابت اصلی و اولیه بین دو مجموعه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نیست بلکه رقابت یک جریان افراطی، کم مایه و پرمدعا، با همه است. به همین دلیل از سوی جریانات اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به درستی نقد می‌شود». 
وی یادآور شد که تحلیل فضای انتخاباتی کشور مبتنی بر تقابل میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان مثل این است که تحلیل کنیم که امروز جنگ‌هایی که هر از گاه در جهان اتفاق می‌افتد ادامه جنگ بین متفقین و متحدین است!
وی افزود: «باید قبول کنیم که امروز مختصات و شرایط سیاسی کشور تغییر کرده است و باید برای آن تحلیل و تعریف جدیدی ارائه نمائیم».
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در خاتمه خاطرنشان کرد: «در این شرایط نقش شخصیت‌های فهیم و معتدل کشور که از توانایی‌های لازم برای ایجاد همگرایی و همکاری ملی برخوردارند در راستای تغییر و بهبود شرایط بیش از هر زمان، به ویژه در انتخابات آتی ریاست جمهوری پراهمیت خواهد بود
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]