سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دانشی که خرد تأییدش نکند، مایه گمراهی است . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
ابطحی:سفر اخیر شخصیت‏ها به ایران به خاطر حرمت گذاری به خاتمی بود(پنج شنبه 87 مهر 25 ساعت 5:2 عصر )

عضو مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان دارد کروبی به احترام خاتمی از عرصه انتخابات خارج شود، گفت:‌‏ هنوز خاتمی کاندیداتوری خود را اعلام نکرده است و تنها کروبی در جبهه اصلاحات این موضوع را اعلام کرد. باید منتظر بود تا ببینیم که آیا خاتمی در آینده کاندیدا خواهد شد یا نه و بعد به این سوال پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی ابطحی در حاشیه اولین کنگره حزب اعتمادملی درباره اینکه در نهایت از میان خاتمی و کروبی چه کسی کاندیدا خواهد شد،‌‏اظهار داشت: ‌‏پیش بینی من این است که رقابت به صورت جدی در جبهه اصلاحات تا آخر وجود نخواهد داشت یعنی مکانیزم‌‏هایی بوجود خواهد آمد که در آن مکانیزم‌‏ها جبهه اصلاحات کاندیدای واحدی خواهد داشت تا بتواند در عرصه انتخابات رقابت جدی کند.

ابطحی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از دیدار پرودی و خاتمی چیست؟ اظهار داشت: در انتخابات به جای رویکرد به دنیا باید رویکرد به داخل داشته باشیم و اینطور نیست که دیگران برای ما تصمیم بگیرند. ما در ایران هستیم و مردم باید تصمیم بگیرند و انتخاب کنند و هر کس را که امکان انتخاب شدن بیشتری دارد، برگزینند.

وی در مورد جلسات اخیر خاتمی با شخصیت‌‏های برجسته بین المللی اظهار داشت: این جلسات فرهنگی بود و خاتمی نقش میزبان را داشت. نمی‌‏توان انکار کرد که شخصیت‌‏هایی که سخت در ایران حضور می‌‏یابند به خاطر حرمت گذاری به خاتمی به ایران سفر کردند که موردپذیرش قرار گرفتن ملت از سوی جامعه جهانی نکته مهمی است.

ابطحی در پاسخ به سوالی دیگری در مورد وضعیت تحصیلی کردان و اینکه آیا مدرک کردان که جعلی است به انتخابات آسیب وارد نمی‌‏کند؟ گفت: از این عناوین و حضورها که به دلیل مختلف می‌‏توانند آسیب برسانند، تعداد بیشتری از کردان می‌‏توان یافت. اما مهم این است که جریان اصلاح‌‏طلبان سازمان‌‏دهی جدی برای جلوگیری از تخلفات و تقلبات تعیین کند و اینکه چقدر موفق باشد، هنوز روشن نیست.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در ادامه با بیان اینکه شاید برای رسیدن به وزارت کشور مدرک ضروری نباشد، خاطر نشان کرد: برای دولت بد است که نسبت به این امر یعنی بی‌‏اعتنایی به افکار عمومی درون جامعه و فضایی که کردان گیت در آن شکل می‌‏گیرد، بی‌‏اعتنا باشد.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]