سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ثمره حکمت است و درستی از شاخه های آن . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
دور تازه نامه اقتصاددانان به احمدی نژاد(دوشنبه 87 شهریور 25 ساعت 5:40 عصر )
برخی اقتصاددانان دوم خردادی از جمله تعدادی از مسئولین ارشد اقتصادی دولتهای قبلی، در حال تنظیم نامه‌ای علیه فعالیتهای اقتصادی  دولت نهم قبل از انتخابات ریاست جمهوری دهم هستند.
به گزارش رجانیوز به نقل ازفارس، این اقتصاددانان که به جریان سیاسی دوم خرداد وابسته هستند و در سالهای گذشته نیز دو نامه انتقادی خطاب به رئیس جمهور نوشته بودند، در روزهای اخیر در حال جمع‌آوری امضاء برای تدوین نامه دیگری به رئیس جمهور هستند.
با توجه به محتوای نامه های قبلی اقتصاددانان به رئیس جمهوری به نظر می رسد این نامه نیز صرفا" انتقادی و بدون ارائه راهکار و بیان نقاط قوت دولت باشد.ضمن اینکه متولیان اصلی تنظیم این نامه ها کسانی هستند که در دولتهای قبلی پستهای کلیدی در مدیریت اقتصادی کشور داشتند و در ایجاد مشکلات ساختاری اقتصاد ایران نقش ایفا کرده اند.
برخی کارشناسان معتقدند این تکاپو به دنبال شفاف شدن برنامه‌های اقتصادی دولت به خصوص انتشار گزارشها و مطالعات کارشناسی محورهای طرح تحولات اقتصادی و عزم دولت در اجرای آن صورت می‌گیرد.
در هفته‌های اخیر انتشار گزارشها و جزئیات بیشتری از برنامه‌های اقتصادی دولت به خصوص انتشار گزارش عملکرد اقتصادی کشور در سال 85 که حاکی از موفقیت نسبی دولت در دستیابی به اهداف برنامه چهارم بود و نیز عزم دولت بر اجرای بدون شتاب هدفمند کردن یارانه‌ها موجب شده است تا فشار انتقادات علیه برنامه‌های اقتصادی دولت افزایش یابد.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]