سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه، حکمت را ثمر می دهد . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
کروبی رسما نامزدی اش را اعلام کرد(یکشنبه 87 مهر 21 ساعت 3:5 عصر )

حجت الاسلام مهدی کروبی صبح امروز در یک کنفرانس خبری حضور قطعی اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده را اعلام کرد.

به گزارش مهر، مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی که صبح یکشنبه در نشستی مطبوعاتی با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی شرکت کرده بود، رسما اعلام کرد که نامزد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خواهد شد.

مهدی کروبی پس از اعلام حضور قطعی اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: پس از مشاوره های فراوان و آگاهی از نقطه ضعف های فعلی و مشکلات برای داوطلبی در عرصه انتخابات خرداد 88 اعلام آمادگی می کنم.

وی در این باره گفت: پس از گفتگوها و مشاوره های فراوان و آگاهی از نقطه ضعف های فعلی ومشکلات با یاری خدا و با عشق به نظام، کشور، منافع ملی و مردم برای داوطلبی در عرصه انتخابات خرداد 88 اعلام آمادگی می کنم.

کروبی در پاسخ به سئوالی درباره رایزینی هایش با حاکمیت نظام و احتمال حمایت برخی مقامات کشور از او، گفت: ما رایزنی هایی را با گروهها، چهره ها، روحانیون و مراجع معظم داشته ایم اما تنها جایی که در این خصوص رفته ایم خدمت رهبری معظم بوده که امری معمول و متداول است که در زمان حضور آقای خاتمی این کار نیز انجام شد.

دبیرکل حزب اعتماد ملی ادامه داد: درآن موقع هم رهبری حرف همیشگی خود را زدند که "من به کسی نه می گویم بیاید و نه می گویم نیاید اما اگر شما ملاحظات را در نظر دارید و مشکلات را می دانید چنانچه رای بیاورید همچون گذشته با شما همکاری خواهم کرد."

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]