سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! خردمند کسی است که با اندیشه ای درست و نگاهی دوراندیش، از آرای گوناگون استقبال کند . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
بادامچیان: مصلحت نیست خاتمی بیاید(پنج شنبه 87 مهر 18 ساعت 1:2 عصر )
بادامچیان با بیان اینکه ترسی از حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ندارد، گفت: اصلاح‌طلبان به‌ دلیل نداشتن حرف جدید مدت‌ها است که تمام شده‌اند.
فارس: قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: مصلحت نیست خاتمی وارد انتخابات شود، زیرا اگر خاتمی بیاید، کروبی نیز وارد میدان انتخابات می‌شود و رای او را می‌شکند.

اسدالله بادامچیان چهارشنبه ‌شب در دیدار با اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد بیان داشت: هرگز نباید حاصل تلاش‌های انقلاب و آزادی‌های موجود محدود شود و باید همه در صحنه سیاسی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به بحث کاندیداتوری کروبی برای انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: کروبی شخصیتی انقلابی است که در نهضت امام خمینی(ره) حضور داشته و با ‌موتلفه ‌قبل از انقلاب در ارتباط بوده است و حتی تا قبل از به ‌قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان در مجموعه موتلفه حاضر می‌شد و سوابق خود را با موتلفه حفظ کرده ‌است.

وی ادامه داد: نگاه کروبی با اصلاح‌طلبان ساختارشکن متفاوت است و با دیدگاه‌های آنان هم‌خوانی ندارد.

وی با اشاره به مخالفت‌های اصلاح طلبان با کروبی در مجلس ششم خاطرنشان کرد: برخی اصلاح‌طلبانی که دور کروبی در اعتماد ملی جمع شده‌اند، اعتقادی به کروبی ندارند و مجبورند با وی کار کنند.

نماینده تهران ادامه داد: اعضای کارگزاران سازندگی نیز اصلا اصلاح‌طلب نیستند و تفکر و آرمان‌های آنان با اصلاح‌طلبان هم‌خوانی ندارد.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان فرد رای‌آوری به ‌جز خاتمی ندارند، گفت: اصلاح‌طلبان حرف جدیدی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند و با شعارها و حرف‌های قدیمی خود قادر به کسب رای مردم نیستند.

بادامچیان با بیان اینکه ترسی از حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ندارد، گفت: اصلاح‌طلبان به‌ دلیل نداشتن حرف جدید مدت‌ها است که تمام شده‌اند.

نماینده تهران با ابراز علاقه از حضور تمامی جناح‌های کشور در صحنه سیاسی کشور خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان برای حضور در صحنه سیاسی باید نام خود را تغییر دهند و دارای حرف جدید در جامعه باشند.

وی با بیان اینکه کاندیداتوری خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری حق اوست، گفت: بر اساس اصل آزادی در جمهوری اسلامی خاتمی حق دارد در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود و کسی حق بازداشتن وی از کاندیداتوری را ‌ندارد.

قائم‌مقام موتلفه با پیش بینی شکست اصلاح طلبان در انتخابات خاطرنشان کرد: شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری این دوره را مانند شکست ناطق‌نوری از خاتمی در دوره هفتم پیش‌بینی می‌کنم.

وی ادامه داد: کروبی قطعا در انتخابات ریاست جمهوری رای نمی‌آورد و خاتمی نیز در صورت کاندیداتوری یا رای نمی‌آورد که سبب لطمه به اعتبار تنها شخص رای‌آور اصلاح طلبان می‌شود و یا با رای ضعیف انتخاب می‌شود که در این صورت هم به ‌دلیل نداشتن حسن ظن مردم در مسئولیت خود موفق نمی‌شود.

بادامچیان ادامه داد: مصلحت نیست خاتمی وارد انتخابات شود، زیرا اگر خاتمی بیاید، کروبی نیز وارد میدان انتخابات می‌شود و رای او را می‌شکند.

وی ادامه داد: کارگزاران سازندگی به خاتمی پیشنهاد کاندیدا نشدن در انتخابات ریاست جمهوری این دوره و حضور قوی در انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری را داده است.

‌بادامچیان بحث مطرح‌کردن ‌کاندیداتوری عبدالله نوری در انتخابات را یک بازی سیاسی برشمرد و گفت: اگر گروهی بخواهد با مردم بازی کند، مردم به او رای نمی‌دهند.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]