سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
کروبی: نظرسنجی را قبول ندارم!(پنج شنبه 87 مهر 18 ساعت 1:0 عصر )

دبیر کل حزب اعتماد ملی در واکنش به طرح هواداران خاتمی که پیشنهاد کرده بودند نامزد مقبول اصلاح طلبان از طریق نظرسنجی معلوم شود اعلام کرد: «نظرسنجی را ده شاهی قبول ندارم، همان ده شاهی که در سابق حتی یک آب خوردن هم به آدم نمی دادند؛ آنچه که در یک جامعه مسموم سیاسی به عنوان نظرسنجی ارایه می شود را قبول ندارم.»

حجت الاسلام کروبی با اشاره به تأکید برخی اصلاح طلبان بر لزوم وحدت در جبهه اصلاحات، توضیح داد: این وحدت چگونه باید ایجاد شود؟ من هنوز تصمیم به آمدن نگرفته ام اما اگر زمانی تصمیم بر این شد که بیایم، گروهی نمی تواند به من بگوید که آقا شما نیایید و فلانی بیاید. این کارها معنا ندارد زیرا ما کار حزبی و تشکیلاتی می کنیم و این حق را به افرادی مانند آقای عارف و دیگران هم می دهیم.
وی در بخش دیگری از گفت وگو درباره دلایل شکست اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری نهم تصریح کرد: آن دفعه خودمان باعث شدیم که رأی نیاوردیم که این دفعه باید توبه کنیم. آن سال، خودمان مسایلی مانند عبور از خاتمی، بحث انسداد و یا رفراندوم را مطرح کردیم که موجب دلسردی مردم شد.
وی در پاسخ به این سؤال که شورای حکمیت اصلاح طلبان باید از چه افرادی تشکیل شود، تصریح کرد: این شورا می تواند شامل عناصر سیاسی مانند آقایان محتشمی پور، موسوی خوئینی ها، نجفی، مرعشی و افراد دیگری از عقلا و معتمدین باشد که بنشینند و تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.
دبیر کل حزب اعتماد ملی در مورد استراتژی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آتی پیش بینی کرد: در جناح اصولگرا، ریش سفیدان به نحوی وارد می شوند که مشکلی پیدا نشود. آنها هم اختلاف دارند اما آنگونه که می خواهند، می شود. آنها طوری سمت و سو داده می شوند که می دانند چه کار کنند. برای این انتخابات هم ممکن است سه یا چهار نفر از آن جناح کاندیدا شوند اما اوضاع به سمتی می رود که آن فردی را که می خواهند بشود.
کروبی تصریح کرد: انتخابات بسیار دشوار و پیچیده ای پیش روی ماست زیرا رقابت جدی در این دوره برقرار است.
به خاتمی گفتم ما کار حزبی خودمان را می کنیم
دبیر کل حزب اعتماد ملی با اشاره به دیدار اخیر خود با خاتمی اظهار داشت: در این دیدار گفتم ما در صدد هستیم کار حزبی خود را دنبال کنیم.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]