سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم به هلاکت می رسند؛ زیرا نمی پرسند . [امام صادق علیه السلام ـ به حمران بن اعین هنگامی که چیزی پرسید ـ]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
عبدالله نوری: خاتمی رای لازم را دارد(چهارشنبه 87 مهر 17 ساعت 8:5 عصر )
وزیر سابق کشور ‌‏در ‌‏دوران اصلاحات با تاکید بر اینکه خاتمی رای لازم را درافکار عمومی دارد، اظهار داشت: مساله اصلی این است که آیا خاتمی حاضر است برای دستیابی به برنامه‌ها و اهدافش ایستادگی کند یا خیر.
به گزارش‌"‏ایلنا"، عبدالله نوری در دیدار با هسته مرکزی "پویش دعوت از خاتمی" گفت: علی‌رغم محدودیت اطلاعات ما و عدم دسترسی‌مان به منابع قابل اعتماد به دلیل گزارشات ضد و نقیض در مسائل گوناگون کشور و پیچیدگی شرایط، آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که کشور به سمت و سوی خوبی حرکت نمی‌‏کند و اگر کسی بتواند در جهت تغییر وضعیت نامطلوب و نامساعد موجود کشورگام بردارد، باید به وظیفه ملی خود عمل کند.
 وزیرسابق‌‏کشورادامه داد: به نظرم‌‏خاتمی، تنها درشرایطی مناسب است بیاید‌‏که قاطعانه‌تر اقدام کند و از پیش اعلام نماید که به فلان تعداد اهداف ولو حداقلی می‌خواهد دست یابد و بر سر این اهداف، ایستادگی و پایداری خواهد کرد، از آن‌ها عقب نخواهد نشست و طبق وعده عمل خواهد نمود. به عنوان مثال حرکت در جهت نیل به دموکراسی واقعی و اجتناب از پذیرش یک شبه‌دموکراسی تحمیلی از جمله این اهداف می‌تواند باشد. 
وی گفت: به باور من خاتمی اگر بخواهد، می‌تواند این‌گونه باشد و با ایستادگی و قاطعیت بیشتر به اهداف تعیین‌شده خود برسد، اگر خاتمی بیاید و محکم بایستد، انشاء‌الله در انتخابات و پس از آن موفق خواهد شد. 
نوری افزود: اگر خاتمی اهداف مشخصی را تعیین نکند و یا آمادگی ایستادن بر سر آرمان‌ها، برنامه‌ها و اهداف تعیین‌شده خود را نداشته باشد، احتمال ناکامی ایشان حتی پس از پیروزی در انتخابات افزایش می‌یابد و به نظرم بهتر است، نیاید. 
عبدالله نوری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: من هم مثل بسیاری دیگر فکر می‌کنم که آقای خاتمی رأی لازم را دارد، تنها نگرانی من مثل خود خاتمی مربوط به بعد از انتخابات است،مساله اصلی خاتمی باید این باشد که آیا حاضر است برای دستیابی به برنامه‌ها و اهدافش ایستادگی کند یا نه؛ وگرنه به باور من دیگر نگرانی‌ها و دغدغه‌ها از اهمیت کمتری برخوردارند. 
بر اساس این گزارش، در ابتدای دیدار اعضای هسته مرکزی «پویش دعوت از خاتمی» به طرح دیدگاه‌ها و دلایل خود در دفاع از آمدن خاتمی پرداختند وگزارشی از فعالیت‌های دوازده‌گانه خود برای افزایش احتمال نامزدی خاتمی ارائه کردند.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]