سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بنده راست نباشد ، جز آنگاه که اعتماد او بدانچه در دست خداست بیش از اعتماد وى بدانچه در دست خود اوست بود . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
حزب الله؛ احمدی نژاد کاندیدا نشود(سه شنبه 87 مهر 16 ساعت 10:35 صبح )
دبیر شورای راهبردی ائتلاف حزب الله با توصیه به احمدی نژاد مبنی بر کاندیدا نشدن در انتخابات ریاست جمهوری دهم از توقف بررسی روی سیدمحمد خاتمی تا زمان تعیین تکلیف احتمال کاندیداتوری وی از یکسو و نامه نگاری با 8 نامزد احتمالی انتخابات آینده از سوی دیگر خبر داد. به گزارش مهر، «حسین کنعانی مقدم» دبیر شورای راهبردی ائتلاف حزب الله دیروز در نشستی مطبوعاتی با بیان اینکه به طور قطع احمدی نژاد در بررسی های شورای راهبردی ائتلاف حزب الله به عنوان کاندیدا مطرح نخواهد شد، گفت؛ عملکرد دولت خاتمی و احمدی نژاد مشخص است و درباره آقای خاتمی هم تا تعیین تکلیف وی بررسی ها را متوقف کرده ایم.
کنعانی مقدم از محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، حسن روحانی، محمد هاشمی، عزت الله ضرغامی، مهدی کروبی و عبدالله جاسبی به عنوان افرادی نام برد که شورای راهبردی ائتلاف حزب الله ضمن پیش بینی احتمال کاندیداتوری آنان از این افراد درخواست کرده است برنامه های خود برای اداره کشور و همچنین افراد مورد نظر کابینه خود را ارائه دهند تا در بررسی های خود به این موضوع بپردازند.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]