سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش میراثى است گزین و آداب ، زیورهاى نوین جان و تن و اندیشه آینه روشن . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
پاسخ یک وزیر اصلاحات درباره درصد حضور خاتمی در انتخابات(دوشنبه 87 مهر 15 ساعت 4:27 عصر )
یلنا: وزیر بهداشت دولت اصلاحات در واکنش به شروط خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: به نظر من همچنان احتمال حضور خاتمی دراین انتخابات 20 به 80 و حتی کمتر از آن است.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز افزایش احتمال حضور خاتمی در این عرصه را در گرو تغییر شرایط موجود دانست و با بیان اینکه چندان به این تغییرات امیدوار نیست، گفت: شرط اول خاتمی مبنی بر اینکه با مردم بر سرخواسته‌‏هایشان و تعریف از اصلاحات به تفاهم برسد برای آن است که در دوران ریاست جمهوری وی برخی از دوستان نزدیکش پروژه عبور از خاتمی را مطرح کردند.
وی با بیان اینکه برخی اصلاح طلبان با تمسک به چنین روش‌‏هایی، روند جریان اصلاحات را از مسیر مورد انتظار خاتمی منحرف کردند، یادآور شد، عملکردآنها نه برای خاتمی خوشایند بود و نه برای دیگر اصلاح طلبان. نتیجه رفتارها و گفتارهای آنان هم این شد که به مشکلات دولت خاتمی افزوده شد.
وزیر دولت اصلاحات با بیان اینکه خاتمی انسان بزرگوار، صادق و شریفی است، ادامه داد: از آنجا که همچنان بیم تکرار همان عملکردها از سوی برخی اصلاح طلبان وجود دارد نباید بخواهیم که انسان شریفی همچون آقای خاتمی باز هم در همان محدودیت‌‏ها و مشکلات گرفتار شود.
پزشکیان در واکنش به اینکه خاتمی گفته بود به زودی تعریف خود را از اصلاح طلبی ارایه خواهد داد، افزود: عدم تعریف واحد از شعارهای رهبران سیاسی ، فقط مشکل اصلاح طلبان نیست و دامن گیر گروه‌‏های سیاسی موجود در کشور است چرا که همه در بیان کلیات با هم اتفاق نظر دارند اما در جزییات اختلاف نظرهای بسیاری بوجود می‌‏آید.
نماینده تبریز در واکنش به پیش شرط دوم خاتمی در خصوص سازوکارهای موجود که تا چه میزان امکان عملیاتی‌‏کردن برنامه‌‏ها را به او خواهد داد نیز گفت: متاسفانه به نظر نمی‌‏رسد که شرایط و ساز وکارهای موجود نسبت به زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی تغییری کرده باشد و یا حتی بهبودی یافته باشد. تصلب این ساختارها و برخی موانع فراقانونی در مقابل برنامه‌‏ها و خواست‌‏های قانونی خاتمی را همه حتی خود آقای خاتمی به یاد دارند.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]