سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند رحمت کند مؤمنی را که سخن گوید و غنیمت یابد یا خاموش باشد و سلامت ماند . من برایتان قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال را بد می دارم . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
خاتمی:برای اعلام کاندیداتوری دو پیش شرط دارم(شنبه 87 مهر 13 ساعت 3:9 عصر )

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی دو پیش شرط خود را برای ورود به عرصه انتخابات «تفاهم با ملت بر سر خواسته‌هایشان» و «امکان عملی شدن برنامه‌هایش» اعلام کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) خاتمی تاکید کرد: آن‌چه بیش از نتیجه انتخابات مهم و حساس است، فراهم بودن زمینه‌‏های لازم برای برگزاری انتخاباتی آزاد است.

وی گفت: نگرانی خاصی از نتیجه انتخابات ندارم. بعضا مطرح شده است که خاتمی به شرط پیروزی به میدان انتخابات وارد می‌‏شود، در حالی‌‏که با تجربه دو بار حضور در انتخابات و با توجه به امواج و بازخوردهایی که از جامعه دریافت می‌‏کنم و محبتی که به من در سطح وسیع ابراز می شود، نگرانی از این بابت ندارم، اما قصد ندارم به هر قیمتی به قدرت دست یابم.

 رییس بنیاد باران افزود: دو پیش شرط من برای شرکت در انتخابات این است؛ بتوانم با ملت بر سر خواسته‌‏های‌شان تفاهم کنم. به اعتقاد من خواست قلبی و تاریخی مردم ایران آزادی، پیشرفت و عدالت است در عین سازگاری این امور با دین و ارزش‌های معنوی و فرهنگی و این همان گفتمان اصیل اصلاح‌طلبی است که در آینده تلاش می‌‏کنم به صورت مدون آن را به جامعه ارائه نمایم. اگر بر سر این موضوع بتوانم با جامعه به تفاهمی روشن دست یابم و این خواسته‌‏ها در میان اقشار مختلف جامعه جنبه خودآگاهی یابد به پیش شرط نخست خود دست یافته‌‏ام. خاتمی در بیان پیش شرط دوم خود نیز گفت: با سازوکارهای موجود تا چه حد امکان عملی کردن برنامه‌ها برای رییس‏جمهوری فراهم است؟ اگر واقعاً امکان اجرای برنامه‌ها وجود نداشته باشد و موانعی بر سر راه قرار گیرند، ارائه بهترین و کامل‌ترین برنامه‌ به مردم نیز به منزله اغوا و فریب مردم است.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]