سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که پوشش شرم گزیند کس عیب او نبیند . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
ابطحی:خاتمی نمی تواند یک گام نسبت به دوران اصلاحات جلوتر برود(شنبه 87 مهر 13 ساعت 9:26 صبح )
به گزارش بازتاب آنلاین، ابطحی در سایت شخصی خود نوشت:"آقای خاتمی در ضمن سخنان مفصلی با جمعی از مردم استان چهار محال بختیاری گفته است که بهر حال آمدن در صورتی معنا دارد که یک گام نسبت به گذشته جلوتر برویم و الا باید فکر دیگری کرد. "
معاون پارلمانی دولت اصلاحات افزود:"فرصت نکردم حضوری با ایشان حرف بزنم. اگر منظور آقای خاتمی از گذشته - چنانچه من فهمیدم - دوران اصلاحات باشد نمی دانم با چه منطقی چنین حرفی را زده است. فکر می کنم واقعیت های این چند ساله اثبات کرده که کسی نمی تواند توقع انقلاب و یا تغییر قانون اساسی از رئیس جمهور داشته باشد و همه فهمیده اند که با تقسیم قدرت موجود که بر اساس قانون اساسی است امکان تحقق شعارهای همان دوره هم وجود ندارد. ؟"
وی در ادامه افزود:"مهم این نیست که چه میخواهیم وچه آرمانی داریم. مهم این است که واقعیت چیست. این را در داخل و خارج همه فهمیده اند. همچنانکه در همان دوره هم نشد. با توجه به این واقعیت ها آقای خاتمی نمی تواند در پست ریاست جمهوری این کشور یک گام نسبت به دوران اصلاحات جلوتر برود. "
ابطحی در ادامه تاکید کرد:"آنها که واقع بین هستند هم توقعی این چنینی ندارند. "
وی سپس افزود:"تعدادی از ماها که قلم می زنیم و بیشتر اوقات به منافع خودمان فکر می کنیم به اندازه ی کافی به جای توجه به واقعیت های موجود و نیاز مردم به بالابردن توقعات مشغولیم. آقای خاتمی شما دیگر توقعات را بالا نبرید.مگر اینکه تصمیم دارید کاندیدا نشوید که شعارهای سخت می دهیدخیلی از مردم ایران که دیگر فقط اصلاح طلبان دیروز نیستند . همین. بیشتر از اینش باشد برای بعدها
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]