سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! . . . در دیده ام نور و در دینم بینش بنه . [امام صادق علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
مشاور عزل شده کروبی حامی دولت از آب در آمد!!!(دوشنبه 88 اردیبهشت 28 ساعت 3:19 عصر )

مشاور عزل شده مهدی کروبی با تاکید بر اینکه هنوز رقیبی برای احمدی نژاد پیدا نشده است، گفت که احمدی نژاد خدمت رسانی بیشتری داشته است.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی رئیس ائتلاف اصلاح طلبان در نشست خبری که به همین مناسبت در خبرگزاری برنا برگزار شد به تشریح موارد رخ داده و همچنین دیدگاه‌های خود درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری پرداخت.

زارع فومنی با تاکید بر اینکه هنوز رقیبی برای احمدی نژاد پیدا نشده، به نظرسنجی‌هایی که از سوی هر دو جناح انجام شده است، اشاره کرد و گفت که در این نظرسنجی ها، محمود احمدی نژاد در فاصله زیادی با رقبای خود در صدر قرار دارد.

وی گفت که احمدی نژاد میزان خدمت رسانی بیشتری داشته است.!!

از او درباره اظهارنظر موسوی و کروبی درباره احمدی نژاد و خطرات ادامه ریاست جمهوری وی سئوال شد، مشاور عزل شده کروبی نیز این گونه اظهارات را نظر شخصی نامزدهای جبهه اصلاحات خواند.

وی به آنان توصیه کرد: آب به آستین دشمن نریزند.

زارع فومنی تاکید کرد: احمدی نژاد با توده‌ها همراه بود و فعالیت‌های او بین مردم انعکاس خوبی داشته است و مردم می‌گویند احمدی نژاد برای آنان کار کرده است.

وی انتقاد کروبی از احمدی نژاد در زمینه طرح مسئله اسرائیل و هلوکاست را اظهار نظری تند خواند و تاکید کرد که کاندیداها نباید به تخریب یکدیگر بپردازند.

عضو شورای سیاستگذاری روزنامه همبستگی افزود: هر چه به فردی بد و بیراه بگوییم اثر منفی می‌گذارد و از او چهره‌سازی کرده و سبب اقبال مردم به سوی او می‌شویم.

وی همچنین درباره حضور برخی افراد تندرو در دو ستاد انتخاباتی کروبی و موسوی تاکید کرد که ستادهای اصلاحات باید از نیروهای افراطی خالی شود و نیروهای خط امامی معتدل امور را در دست بگیرند.

این اصلاح طلب با انتقاد از وضع موجود در جبهه اصلاحات گفت: در دوره اصلاحات ما را از قطار اصلاح طلبی پیاده کردند و اصلاح طلبی را ارث پدر خود دانستند و اصلاحات را برای اهداف پلید خود بازیچه کردند و اسرار کشور را به خارج از مرزها بردند.

وی ادامه داد: این چه اصلاح طلبی است که از سنای آمریکا سر در می‌آورد و به جای ماندن در کشور و اصلاح امور، علیه کشور خود تبلیغ کند؟
عضو حزب همبستگی در ادامه با تاکید بر اینکه حضور دو کاندیدای اصلاح طلب به صلاح اصلاحات نیست، افزود: باید یکی در صحنه بماند وگرنه آرای یکدیگر را خرد می‌کنند.

به عقیده او، دو کاندیدا باید به اجماع برسند تا بتوانند رقیب جدی برای احمدی نژاد باشند.

وی در ادامه شفافیت و صراحت کروبی را یکی از قوت‌های وی خواند و درباره ضعف کروبی گفت: در انتخابات قبلی توده مردم از کروبی حمایت کردند اما وی در این دوره مورد حمایت نخبگان است.

به گفته رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان، نخبگان تعیین‌کننده انتخابات آتی نیستند و نباید همانند خاتمی، توده‌ها و مردم فراموش شوند.

وی دوری از مردم را اصلی‌ترین دلیل برای رویگردانی مردم در انتخابات نهم ریاست جمهوری از اصلاح طلبان دانست و ادامه داد: کروبی فکر می‌کند این نخبگان برای او رای جمع می‌کنند در حالی که آنان در بسیاری موارد او را به درستی راهنمایی نمی‌کنند.

از او درباره برخی اظهارات کروبی و موسوی در انتقاد از نظام پرسیدند که زارع فومنی پاسخ داد: اصلاح طلبی که اصول را قبول نداشته باشد، چه اصلاح طلبی است؟
عضو حزب همبستگی ادامه داد: نباید با تیتر زدن نظام را زیر سوال ببریم و انتقادهای خود را به گونه‌ای بزرگ کنیم که دشمنان از آن استفاده سوء کنند وی همچنین با اشاره به دوران هشت ساله نخست وزیری موسوی، از موسوی پرسید طی ? ???سال گذشته کجا بوده است و آیا دغدغه مردم را داشته و برای آنان کاری انجام داده است یا خیر؟
به اعتقاد او، محسن رضایی نیز علیرغم داشتن پشتوانه برنامه اقتصادی، باید شفاف صحبت کند و با صحبت درباره جنگ، خود را شفاف‌سازی کند.

فومنی تصریح کرد: انقلابی بودن مهم نیست، انقلابی ماندن مهم است.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]