سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آیا می دانی کدام یک از مردم داناترند؟ گفت : خدا [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
آخرین راند از بازی «اجماع چپانی» و یک رسوایی تازه(شنبه 88 اردیبهشت 26 ساعت 1:51 عصر )
با تکذیب خبرسازی جدید سایت‌های حامی دولت درباره حمایت صریح حداد عادل از کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد؛ تازه‌ترین تلاش جناح موسوم به رایحه خوش خدمت برای القای حمایت یکپارچه اصولگرایان از آقای احمدی‌نژاد شکست خورد.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز؛ یک روز پس از آن که دو سایت خبری نزدیک به دولت از حمایت صریح دکتر غلامعلی حداد عادل از کاندیداتوری محمود احمدی نژاد خبر دادند، رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با تکذیب غیرمستقیم این خبر تاکید کرد که در انتخابات ریاست ‌جمهوری از فرد خاصی حمایت نمی‌کند.

تکذیبیه معنادار حداد عادل در حالی است که قبلاً، خبرسازی‌های هنگ رسانه‌ای حامی دولت درباره حمایت سایر چهره‌های شاخص اصولگرا از آقای احمدی‌نژاد نیز با واکنش صریح این افراد مواجه شده بود. علی لاریجانی، محمد باقر قالیباف، مصطفی پورمحمدی، احمد توکلی و محسن رضایی از جمله چهره‌های شاخص اصولگرا هستند که تاکنون حمایت خود از محمود احمدی‌نژاد را با صراحت تمام تکذیب کرده و خبرسازی‌های رسانه‌های منسوب به دولت را دروغ دانسته‌اند. در تمام این موارد، رسانه‌های نزدیک به دولت با انتشار گزارش‌هایی از حمایت این افراد از محمود احمدی‌نژاد خبر داده بودند که این خبرسازی‌ها بلافاصله با واکنش چهره‌های مزبور مواجه و رسماً تکذیب شد.

خبرنگار شهاب‌نیوز می‌افزاید: رسانه‌های حامی دولت مشابه این بازی را در قبال دو تشکل عمده و زیربنایی اصولگرا یعنی «جامعه روحانیت مبارز» و «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» نیز تکرار کردند. به این صورت که با انتشار اخباری مدعی حمایت اجماعی این دو تشکل مذهبی ـ سیاسی از کاندیداتوری آقای احمدی‌نژاد شدند، با این حال اظهارات بعدی اعضای شاخص این دو نهاد اصولگرا نشان داد که این اخبار نیز جعلی بوده است و اکثریت اعضای جامعه روحانیت و جامعه مدرسین مخالف حمایت علنی از کاندیداتوری آقای احمدی‌نژاد هستند. 

فراکسیون بزرگ اصولگرایان مجلس نیز دیگر نهاد موثری است که تاکنون به رغم فشارهای شدید نمایندگان نزدیک به دولت، از صدور بیانیه در حمایت از کاندیداتوری آقای احمدی‌نژاد خودداری کرده و در سکوتی معنادار فرو رفته است. با آن که حامیان دولت (اعضای جریان رایحه خوش خدمت) در این زمینه تا مرز تلاش برای پایین کشیدن علی لاریجانی از کرسی ریاست مجلس پیش رفته و از انواع روش‌ها برای فشار بر نمایندگان استفاده کردند؛ اما این تاکتیک‌ها حداقل تاکنون به نتیجه نرسیده است.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]