سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش خویی، محبّت به بار می آورد و دوستی رااستوار می کند . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
لغو سفر استانی احمدینژاد با تذکر شورای نگهبان(دوشنبه 88 اردیبهشت 21 ساعت 6:43 عصر )
برخی منابع غیررسمی، علت لغو آخرین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان سمنان و دیدار از شهر رباط‌کریم را تذکر شورای نگهبان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار «آینده» و به نقل از این منابع، دکتر احمدی‌نژاد پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه، قصد داشت شصتمین و آخرین سفر استانی خود را به استان سمنان انجام داده و در روز دوشنبه نیز در شهر رباط‌کریم سخنرانی کند که شورای نگهبان با اعلام این که انجام سفر پس از کاندیداتوری، استفاده از امکانات دولتی در انتخابات محسوب می‌شود با انجام این سفر و سخنرانی در رباط‌کریم مخالفت کرده است.



براین اساس دکتر احمدی‌نژاد همانند بقیه کاندیداهای ریاست‌جمهوری می‌تواند با استفاده از اموال و امکانات غیردولتی برنامه های انتخاباتی خود را برگزار نماید.

گفتنی است روز گذشته علی جهانبخشی، فرماندار شهرستان رباط‌کریم، با اعلام لغو سفر به رباط کریم، ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم شهرستان رباط‌کریم به دلیل استقلال پرشور از سفر رئیس‌جمهور و همچنین اقدام به آذین‌بندی‌های گوناگون به دلیل سفر دکتر احمدی‌نژاد، اعلام کرد: زمان سفر رئیس‌جمهور کشورمان به شهرستان رباط کریم متعاقبا اعلام می‌شود
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]