سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از اخلاق نادان، پاسخ دادن پیش از شنیدن است . [امام صادق علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
عیسی کلانتری: چرا احمدینژاد ثبتنام کرد؟(دوشنبه 88 اردیبهشت 21 ساعت 1:30 عصر )
وزیر پیشین کشاورزی از ثبت نام مجدد احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد و گفت: وی با کارنامه ناموفق در عرصه اقتصادی و سیاست داخلی و خارجی چرا ثبت نام کرده و چه چیزی را می‌خواهد به عنوان کار خارق العاده خود به مردم بیان کند؟ 

به گزارش خبرگزاری رسمی دولت؛ عیسی کلانتری روز یکشنبه در همایش معلمان و فرهنگیان ستاد میرحسین موسوی در سینما حافظ اردبیل گفت: کشور هم اکنون در وضعیت بسیار وخیمی قرار دارد و آمار دولت نهم هم می گوید که اوضاع اسفناک‌تر شده و به همین علت عده ای از اصولگرایان عاقل، راه خود را از دولت نهم جدا کرده و در پی داوطلب دیگری غیر از احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو هستند. 

وی، ادامه روند کنونی مدیریت کشور را موجب از هم پاشیده شدن کشور و نظام دانست و مدعی شد: در هیچ کدام از تصمیمات دولت نهم اصول توسعه لحاظ نشده و برنامه های این دولت کشور را به سمت انحطاط به پیش می‌برد. 

کلانتری؛ دل خوش کردن به پوشیدن «تی‌شرت» احمدی نژاد در مصر و لبنان را موضوعی متفاوت از حفظ منافع ملی ایران ارزیابی کرد و ادعا کرد: شرایط فعلی اداره کشور دیگر قابل ادامه دادن نیست. 

وزیر اسبق کشاورزی تصریح کرد: احمدی نژاد به جای این که پول کشور را برای عمران و آبادانی صرف کند؛ اعتبارات عمرانی را به جای صرف در امور زیربنایی و اشتغالزا، در بین برخی رای دهندگان توزیع می کند، ولی غافل از آن است که نمی توان با پول رای همه ملت را خرید. 

وی، توزیع سهام عدالت را چوب حراج زدن به منابع ملی توصیف کرد و گفت: ای کاش رییس جمهوری کشورمان به اندازه یک کودک فلسطینی به فکر فرزندان این کشور نیز می بود. 

کلانتری «نادیده گرفتن برنامه چهارم توسعه و برنامه چشم انداز 20 ساله کشور»، «بی توجهی به اجرای قانون بودجه و کارهای کارشناسی»، «دادن وعده‌های غیرقابل اجرا» و «حذف مدیران توانمند کشور» را از جمله سیاستهای غلط دولت دانست. 

وزیر اسبق کشاورزی همچنین گفت: مهندس میرحسین موسوی برای تغییر در ادامه این سیاستها و برنامه های غلط وارد میدان شده و توان و اراده جدی برای تغییر را دارد و مردم نیز به این باور رسیده اند که دیگر زمان تغییر وضع موجود فرا رسیده است.
 
کلانتری همچنین تصریح کرد: اگر آذری ها در این دوره از انتخابات کمتر از 75 درصد آرای خود را به نفع موسوی به صندوقها بریزند به معنی این است که روح آزادی خواهی و روشنگری و آگاهی بخشی این ملت از بین رفته و آذری‌ها مرده‌اند. 
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]