سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خود را نشناسد، به غیر خود نادانتر باشد . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
«سقف آرای رقیب کمتر از 40 درصد است»(یکشنبه 88 اردیبهشت 20 ساعت 11:57 صبح )
وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: میرحسین موسوی برنده میدان عرصه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری است زیرا سقف آرای رقیب کمتر از 40 درصد است. 

عبد الواحد موسوی لاری عصر شنبه در آئین افتتاح دفتر اتباط مردمی میرحسین موسوی در شهرستان رشت اظهار داشت: اگر دیدگاهها و نقطه نظرات میرحسین موسوی همانطوری که هست در جامعه منعکس و منتقل شود میرحسین موسوی برنده میدان عرصه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری است زیرا سقف آرای رقیب کمتر از 40 درصد است.

وی با اشاره به اینکه سقف آرای میرحسین تا 70 درصد ظرفیت دارد، عنوان کرد: زمانی می توان به این ظرفیت دست پیدا کرد که بتوان واقعیتها را آنگونه که هست منتقل کرد و میرحسین نیز فرصت طرح نظرات خود را آنگونه که هست پیدا کند.

وزیر کشور دولت خاتمی گفت: میرحسین موسوی هر چند از نظر سابقه سیاسی و سن و سال متعلق به نسل اول انقلاب است اما دغدغه هایش به امروز مربوط می شود.

موسوی لاری در ادامه به فلسفه وجودی تشکیل ستادهای مردمی انتخابات اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به نقطه نظر مطلوب باید مسئله جذب نیرویهای تاثیرگذار جامعه برای انتقال مسائل و کنار گذاشتن برخی از گلایه ها توجهی ویژه شود.

وزیر اسبق کشور در ادامه بر لزوم تغییر وضعیت موجود در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: گروههای سیاسی همسو باید اصل تحول خواهی و تغییرخواهی و رفتن به شرایط مطلوب را به عنوان هدف نخست در نظر داشته باشند.

موسوی لاری بیان داشت: تغییر شرایط موجود و افزایش امید به جهش، توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور مطلوب نظر همه گروههای سیاسی همسو است.

وزیر کشور دولت اصلاحات در ادامه با اعلام اینکه دولت اصلاحات و جریان خط امامی همیشه مدافع اندیشه امام راحل بوده و هستند، یادآور شد: این جریان در دوم خرداد 76 برای رسیدن به ایده های ناب امام خمینی (ره) حرکتشان را سامان دادند و به پیروزی هم رسیدند و کماکان بر مواضعشان پافشاری می کنند.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]