خداوند مرا سخت گیر و آزار دهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
افزایش رفتوآمد پلاکهای قرمز به ستادهای انتخاباتی رئیسجمهور!(دوشنبه 88 اردیبهشت 14 ساعت 9:20 عصر )
استعفای مشاور ارشد رئیس‌جمهور برای هدایت ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد، الگوی مناسبی برای مدیران میانی ستادهای انتخاباتی رئیس‌جمهور پدید نیاورده و همچنان بسیاری از مسئولان دولتی در حال رفت و آمد به دفتر مرکزی و کمیته‌های فرعی ستاد احمدی نژاد هستند.

ستادهای انتخاباتی محمود احمدی نژاد که با ریاست مجتبی ثمره‌ هاشمی به عنوان فرد معتمد رئیس‌جمهور مشغول به کار شده است، برای اداره دفاتر اصلی و شعبات فرعی خود از پتانسیل برخی از مدیران و مسئولان دولتی بهره می برد. این در حالی است که رئیس این ستاد برای دوری از شایبه حمایت‌های دولتی از ستاد رئیس‌جمهور، از سمت خود در ریاست جمهوری استعفا داده است.

این در حالی است که خبر می‌رسد، ابوالحسن فقیه، رئیس سازمان بهزیستی کل کشور به عنوان رئیس کمیته اقشار این ستادها منصوب شده و مهرداد بذرپاش نیز که مدیرعاملی سایپا را بر عهده دارد، به عنوان معاون رسانه ای این ستاد‌ها مشغول به فعالیت شده است.

همچنین در حالی که رفت و آمد یکی از معاونان وزیر کشور به ستاد انتخاباتی احمدی نژاد، دستمایه اعتراض و گلایه برخی را پدید آورده است، میثم نیلی، رئیس گروه مشاوران جوان وزیر ارشاد به عنوان مسئول کمیته سیاسی و منصوری از دیگر مشاوران جوان دولت به عنوان مسئول کمیته طرح و برنامه منصوب شده‌اند. در شهرستانها هم عبدالرضا دادبود، مدیر کل دفتر فنی استانداری مازندران به عنوان رئیس ستاد احمدی نژاد در این استان منصوب شده است.


هم چنین، کمیته اساتید دانشگاه ستادهای احمدی نژاد را بلندی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی، کمیته فرهنگیان را حیدری مدیر کل حوزه وزارتی آموزش و پرورش، کمیته کشاورزی را فیضی پور مشاور وزیر جهاد و رئیس هیأت مدیره شرکت آب و خاک جهاد کشاورزی و کمیته صنایع را دکتر سمیع نژاد معاون معدنی وزارت صنایع و معادن بر عهده دارند. در استان آذربایجان غربی نیز یکی از مدیران کل استانداری با حفظ سمت و بدون استعفا مسئول ستادهای انتخاباتی در این استان شده است.

بنا بر این گزارش، رفت و آمد دولتمردان با پلاک‌های قرمز در وضعیتی رخ می‌دهد که در دیگر سو، ستادی انتخاباتی به موازات ستاد اصلی رئیس‌جمهور کنونی با حمایت یکی از وزرای جنجالی و سابق دولت آغاز به کار کرده است. در این ستاد، برخی از مدیران میانی و استانداران که دارای اختلاف دیدگاه و سلیقه با ثمره ‌هاشمی هستند، حضور پیدا کرده و به فعالیت‌های تبلیغاتی خود با پتانسیل امکانات دولتی ادامه می‌دهند.

گفتنی است، مشاوران جوان بیشتر وزارتخانه‌ها مانند تعدادی از مشاوران جوان وزیر کشاورزی در ستادهای احمدی نژاد فعالیت دارند که برخی از آنها در کمیته استانی و برخی هم در دیگر کمیته‌های فرعی مشغول به فعالیت هستند.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]