سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خشم، خردها را تباه و از درستی دور می کند . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
فعالیت چند مسئول دولتی در ستاد انتخاباتی آقای احمدینژاد(یکشنبه 88 اردیبهشت 13 ساعت 1:50 عصر )
با وجودی که آقای دکتر احمدی نژاد صرف هرگونه امکانات و منابع دولتی برای کارهای انتخاباتی خود را اکیدا منع کرده و مدیران دولتی را از صرف وقت برای کارهای انتخاباتی نهی شدیدا نهی می کنند، اما چند مسئول دولتی در ساعات کاری در ستاد مردمی انتخاباتی دکتر احمدی نژاد دیده شده اند.

به گزارش الف، در اولین نشست خبری مسئولان ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی از دکتر احمدی‌نژاد، آقایان میثم نیلی وعلی منصوری به ترتیب به عنوان مسئول کمیته سیاسی و مسئول طرح و برنامه این ستاد معرفی شدند. این درحالی است هر دوی این افراد، از جمله مشاوران جوان در دولت فعلی محسوب و معرفی شده‌اند و آقای میثم نیلی علاوه بر داشتن سمت مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران هم هست.

با وجود معرفی آقایان نیلی و منصوری به عنوان مسئولان ستاد مرکزی انتخاباتی آقای احمدی نژاد، تاکنون خبری از استعفای این دو از سمت های دولتی شان منتشر نشده است.
 
میثم نیلی و علی منصوری در کنار هاشمی ثمره، رسایی و زارعی
نشست خبری مسئولان ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی از دکتر احمدی‌نژاد – سه شنبه 88.2.8

مجتبی ثمره هاشمی، رئیس ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی از دکتر احمدی‌نژاد، پیش از این برای دوری از هرگونه شائبه ای، ابتدا از سمت خود به عنوان مشاورعالی رئیس جمهور استعفا داد و سپس ریاست ستاد را به عهده گرفت.

با توجه به تاکید و حساسیت بجای رئیس جمهور عزیز برای پرهیز مدیران و مسئولان دولتی از اختصاص وقت اداری خود به امور انتخاباتی، انتظار می رود مسئولان محترم ستادهای
انتخاباتی ایشان از جمله دو برادر عزیز یاد شده، اسعفای خود را از سمتهای دولتی محوله اعلام فرمایند تا شائبه ای در این خصوص پیش نیاید.

ضمنا یادآوری می شود اینکه در دولتهای قبل برخی وزرا و مدیران دولتی در زمان انتخابات در ستادهای انتخاباتی روسای جمهور مسئولیت و فعالیت داشته اند، دلیل موجهی برای صرف وقت اداری مسئولان و کارکنان دولت در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور فعلی و نامزدهای دیگر تلقی نمی شود.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]