سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
کارگردان فیلم انتخاباتی موسوی و کروبی(شنبه 88 اردیبهشت 12 ساعت 11:35 عصر )
با قطعی شدن نام مجید مجیدی به عنوان کارگردان فیلم انتخاباتی مهندس میر حسین موسوی و همکاری مشترک بهروز افخمی و ضیاالدین دری درساخت فیلم انتخاباتی مهدی کروبی پای سینماگران به عرصه انتخابات باز شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به آغازسفرهای انتخاباتی مهندس موسوی گروه فیلم برداری فیلم انتخاباتی وی کار خود را آغاز کرده اند.

براساس این گزارش فعالیتهای انجام گرفته این گروه فیلمبرداری که به منظور ساخت فیلم انتخاباتی مهندس موسوی ، وی راهمراهی می کنند با نظارت و کارگردانی مجید مجیدی کارگردان صاحب نام سینمای ایران انجام می‌گیرد .

علی معلم مشاور هنری مهدی کروبی هم در گفت و گو با ایلنا از آغازساخت فیلم انتخاباتی کروبی در آینده ای نزدیک خبر می دهد و می گوید: بر اساس برنامه اعلام شده صدا و سیما به ستاد های انتخاباتی ما سه فیلم جداگانه را درآستانه انتخابات در نظر گرفته ایم که این فیلم ها به صورت مشارکتی توسط من ، بهروز افخمی و ضیا الدین دری تولید خواهد شد .
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]