سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] کارها چنان رام تقدیر است که گاه مرگ در تدبیر است . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
معاون اول آینده احمدینژاد ؟(چهارشنبه 88 اردیبهشت 9 ساعت 1:38 صبح )
 موافقت نکردن اکثریت شورای شهر تهران با ریاست دوباره مهدی چمران در رأی‌گیری محرمانه روز گذشته این شورا، احتمال بر عهده گرفتن ریاست ستاد تبلیغاتی دکتر احمدی‌نژاد و حضور او در دولت در صورت پیروزی رئیس‌جمهور در انتخابات آینده افزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار «تابناک»، در نشست محرمانه یکشنبه گذشته شورای شهر تهران، مهدی چمران در شرایطی که تنها کاندیدای ریاست شورا بود، توانست موافقت پنج عضو دیگر شورا را برای ادامه ریاست به دست آورد و تنها با 6 رأی موافق، عملاً ریاست وی بر شورای شهر تهران به پایان رسید.
با وجود این، برخی نزدیکان چمران می‌خواستند با پنهان نگه‌ داشتن موضوع از درز خبر به رسانه‌ها جلوگیری کرده و پس از انجام رایزنی، اقدام به رأی‌گیری دوباره کنند که این سناریو با افشای خبر در مطبوعات ناکام ماند.

مهدی چمران پس از افشای موافقت نکردن بیشتر اعضای شورا با ریاست وی، از ترک این پست استقبال کرد و گویا همزمان مذاکراتی با وی برای بر عهده گرفتن ریاست ستاد یا ریاست شورای مرکزی ستاد تبلیغاتی دکتر احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری در حال انجام است که در صورت پیروزی دکتر احمدی‌نژاد در انتخابات، وی خیابان بهشت را به مقصد پاستور ترک کرده و از عضویت در شورای شهر تهران برای به عهده گرفتن یکی از مسئولیت‌های کلیدی در دولت دهم استعفا خواهد داد و احتمالاً معاونت اولی را در دولت آینده احمدی‌نژاد بر عهده می‌گیرد.

به نظر می رسد این اقدام در صورت انجام، با هدف استفاده از محبوبیت مهندس چمران، رتبه اول انتخابات شورای شهر دو دوره اخیر به ویژه در تهران پیگیری می شود. این در حالی است که طبق نظرسنجی های انجام شده، وضعیت دکتر احمدی نژاد در تهران نامناسبتر از دیگر شهرهاست.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]