سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، انگشت نما شدن در عبادت و انگشت نماشدن در برابر مردم را ناخوش می دارد . [امام رضا علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
احمد توکلی: نه به میرحسین رای میدهم نه به احمدینژاد!!!(یکشنبه 88 اردیبهشت 6 ساعت 9:2 عصر )
مسئولان ستادهای انتخاباتی توکلی در استان‌های مختلف روز جمعه در تهران گردهم آمدند تا درباره انتخابات آتی و نامزدهای موجود بحث و تبادل نظر کنند.
به گزارش روابط عمومی دفتر احمد توکلی؛ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در این جلسه با اشاره به مبانی انحرافی برخی اصلاح‌طلبان تاکید کرد: با وجودی که چهره‌های اصلاح‌طلب شامل طیفی از افراد با دیدگاه‌های متفاوت و نسبت دور و نزدیک به تفکر انقلاب اسلامی و وفاداری به خط امام و استقلال ایران هستند، اما کلیت این جریان فکری از حیث سیاسی لیبرالیستی و از جهت حکومتی سکولاریستی و از حیث اقتصادی کاپیتالیستی می‌اندیشند، گرچه در میان آنان وفاداران به مردمسالاری دینی و اسلام و مردم و استقلال ایران عزیز کم نیستند.
توکلی با اشاره به تاثیرات این نوع تفکرات دوران دوم خرداد تاکید کرد ما امروز وظیفه داریم از بازگشت چنین تفکری به مصدر قدرت اجرایی کشور جلوگیری کنیم.
توکلی در ادامه با ذکر روحیات مثبت آقای موسوی از جمله عدالت گرایی، استکبار ستیزی، ساده‌ زیستی و داشتن دغدغه مستضعفان افزود: برخی شعارها و نکاتی که امروز در تبلیغات انتخاباتی بیان می‌کند، با سوابق و عملکرد ایشان منافات دارد و آقای موسوی را باید بر اساس عملکرد ایشان در قدرت ارزیابی کرد نه سخنرانی‌ها انتخاباتی.
توکلی در ادامه با ذکر مصادیقی از عملکرد دولت آقای موسوی گفت: حضور جدی دولت در عرصه‌های تولید و توزیع در زمان جنگ قابل دفاع بود اما در بسیاری از موارد، دولتی کردن اقتصاد در آن دوره نه به اقتضائات جنگ، بلکه به دلیل گرایشات دولت‌سالارانه بود.
احمد توکلی در نهایت آقای میرحسین موسوی را در درون گفتمان انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و ابراز عقیده کرد: از آنجاکه چهره‌های تندرو و ساختارشکن دوران دوم خرداد در ستادهای موسوی حضوری فعال دارند و ایشان می‌تواند پلی برای بازگشت چهره‌های تندرو و منحرف به قدرت باشد، با حفظ احترام ایشان، آقای موسوی نمی‌تواند فرد مناسبی برای ریاست قوه مجریه در چهارسال آتی باشد.
توکلی در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و جنبه‌های مثبت عملکرد آقای احمدی‌نژاد، برخی انحرافات و قانون شکنی‌ها را در دولت نهم یادآور شد و نتیجه گرفت با توجه به جمیع جهات، تا امروز کاندیدایی ندارم.
در ادامه این جلسه،‌ حاضران و مسئولان ستادهای انتخاباتی توکلی در سال‌های 72، 80 و 84 دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و نتیجه آن شد که پس از پایان ثبت نام، در زمان مناسب تصمیم می‌گیریم بین گزینه‌های آن روز به چه کسی رای ‌دهیم.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]