سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در وصف جمع فرومایگان فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند پیروز گردند ، و چون پراکنده گردند شناخته نشوند [ و گفته‏اند امام فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند زیان رسانند و چون پراکنده شوند سود دهند . [ گفتند زیان فراهم آمد نشان را دانستیم سود پراکنده شدنشان چیست ؟ » فرمود : ] خداوندان پیشه‏ها به سر پیشه‏هاى خود بازگردند و مردم از آنان سود برند : چون بنّا که بر سر ساختن بناى خود رود و بافنده که به کارگاهش و نانوا که به نانوا خانه بازگردد . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
روزنامه حامی میرحسین از فردا می آید(یکشنبه 88 اردیبهشت 6 ساعت 5:45 عصر )

اولین شماره دوره جدید روزنامه «اندیشه نو» صبح فردا (دوشنبه) بر روی دکه خواهد بود .این روزنامه در جهت جبران خلأ اطلاع رسانی موجود برای مهندس میرحسین موسوی با شمارگان وسیع و در دو صفحه منتشر خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ما تیمی متشکل از روزنامه نگاران اقتصادی، سیاسی و فرهنگی روزنامه های معتبر کشور از فردا تا انتخابات«اندیشه نو» را به قیمت 25 تومان و با هدف ارائه بسته خبری روزانه فعالیت های مهندس موسوی و حامیانش رابه روی دکه ها خواهند فرستاد، توزیع در سطح ستادهای سراسر کشور و پخش روزنامه توسط سفیران داوطلب هوادار میرحسین موسوی از جمله اقدامات این روزنامه در روزهای پیش رو خواهد بود.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]