بهترینِ برادران، کسی است که دوستی اش در راه خدا باشد . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
هشدار فدایی به هاشمی،کروبی و خاتمی(یکشنبه 88 اردیبهشت 6 ساعت 5:9 عصر )
دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست فصلی این جمعیت ابعاد تازه‌ای از آن‌چه " فتنه‌گری‌های کانون فتنه و باند قدرت" می‌خواند، را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا حسین فدایی در نشست فصلی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و در جمع اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی این تشکل افزود: ما در شورای مرکزی جمعیت از اسفند 86 به این جمع‌بندی رسیدیم که بسیاری از سوالات امروز را دسته‌بندی کرده و به آن‌ها پاسخ دهیم که از همین رو 3 کارگروه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تشکیل دادیم.
وی افزود: محورهای بحث از قبیل شرایط موجود کشور در حوزه‌های فرهنگ، اقتصاد و سیاست داخلی و خارجی بود. در این ارزیابی تفاوت‌های وضع موجود نسبت به گذشته مدنظر قرار گرفت. از نظر رویکردی و از نظر عملکردی موفق بوده یا نه.
وی تصریح کرد: مجموعه بحث‌ها ما را به این‌جا رساند که دولت نهم در حوزه رویکردی عملکردهای بسیار خوب و در جاهایی افتخار‌آمیز داشته است و در حوزه عملکردی نسبت به گذشته اکثر مواضع و عملکردها بهتر بوده و در بعضی موارد بهتر و بعضی موارد دیگر افول داشته است. ولی برآیند کلی از نظر مدیریتی مثبت ارزیابی شد.
دبیر کل جمعیت ایثارگران با اشاره به این‌که " ما بر اساس 16 اصل به مصداق رسیدیم" گفت: حرف اساسی ما در آن 16 اصل این بود که اولا نامزد ما باید اصولگرا و رای‌آور باشد و دوم این‌که جریان دوم خرداد را خط قرمز می‌دانستیم و معتقد بودیم نباید جریان دوم خرداد که عملکرد و رویکردهای نامطلوبی در گذشته داشته بر سر کار بیاید.
وی درباره دلیل دیگر رسیدن به احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: آن‌ها که می‌گویند که چرا احمدی‌نژاد، می‌توانند وضع موجود را با 8 یا 10 سال پیش یک مقایسه‌ای کنند و ببینید که آیا اوضاع فرق کرده است یا نه.
وی ادامه داد: در 8 سال پیش دغدغه ما این بود که برخی افراطیون با توهم خود دارند دین را به زیر می‌کشند در حالی که الان این‌گونه نیست و کفه اصولگرایی تقویت شده است.
فدایی با اشاره به تاثیر احمدی‌نژاد در تقویت اصولگرایی در جامعه گفت: اگر بگویید که اصولگرایی غیر از احمدی‌نژاد هم بود، مشابه همین کمتر یا بیشتر می‌توانستیم پیشرفت داشته باشیم، شاید درست باشد. ولی باید قبول داشت که در این موفقیت‌ها احمدی‌نژاد بسیار تاثیرگذار بوده است.
وی به تبیین چرایی خط قرمز بودن دوم خرداد پرداخت و تاکید کرد: از آن‌جا که جریان دوم خرداد به ویژه طیف افراطی آن اصل انقلاب و ارزش‌ها را دنبال نمی‌کند و به دنبال گفتمان دیگری است پس ما دنبال کسی هستیم که بتواند به دنبال تحقق گفتمان انقلاب و اصولگرایی باشد.
وی اظهار کرد: عقل حکم می‌کند که هر کسی که می‌آید به جز دوم خردادی‌ها باشد؛ بنابراین به دنبال کسی هستیم که مقبول در جامعه باشد و بتواند در مقابل جریان افراطی دوم خرداد رای‌آوری داشته باشد و ما این کار را کرده‌ایم. دکتر احمدی‌نژاد در بین همه اصولگرایان با هر نمره‌ای مقبولیت بیشتری دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستاوردهای اصولگرایان در دوره احمدی‌نژاد قابل توجه و بسیار خوب بوده است و سهم احمدی‌نژاد با رویکردها و برخی عملکردها در عدالتخواهی و خدمت‌رسانی به مردم در این میان قابل توجه است.
وی گفت: بهترین کار برای ما در شرایط فعلی ورود به حوزه نرم و کار فکری و تحلیلی است.
وی با تاکید بر این‌که " بعضی‌ جریانات انحرافی و کانون‌های فتنه در حال فضاسازی و در صدد این هستند که اصولگرایان را از دکتر احمدی‌نژاد جدا کنند" ابراز داشت: رقیب از هر زمینه‌ای که ممکن است وارد می‌شود تا ابهام و اختلال ایجاد کنند و ما باید به جای این‌که به هم بپردازیم باید نگاه کنیم که رقیب چگونه با ایجاد ابهام و تردید به جلو می‌آید. البته با هوشمندی اصولگرایان تاکنون توفیقی نداشته‌اند.
دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: تداوم گفتمان اصولگرایی هدف اصلی ما است و اگر هر یک از ما در این جریان که هدف برخی فتنه‌گرهای قدرت‌طلب ایجاد و ریل‌گذاری در موازات گفتمان انقلاب است، کار نکنیم و جدی در صحنه نباشیم در آینده خود را شماتت خواهیم کرد که چرا کار نکردیم.
وی تاکید کرد: در حمایت از گفتمان اصولگرایی و احمدی‌نژاد نباید ابهام داشته باشیم و باید مصمم به جلو حرکت کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موشکافی آن‌چه " جریان فتنه‌گر و انحصار‌طلب" خواند، پرداخت و تصریح کرد: جمعیت ایثارگران از همان روز اول گفت که ما تقسیم‌بندی چپ و راست را قبول نداریم و به کسانی که این طرح را مطرح می‌کردند، بدبین بودیم.
فدایی افزود: برخی عناصر این جریان به خارج از کشور وصل است و درصدد حفظ قدرت با هر وسیله‌ای است. ما درصدد این هستیم که این ماجرا را بشکافیم.
وی با بیان این ادعا ‌که " جریان فتنه‌گر عناصری از گروه‌های نهضت آزادی، مجاهدین انقلاب، حزب مشارکت، انجمن حجتیه و حتی برخی از افراد دیگر را در دام خود قرار داده است" ابراز عقیده کرد: این‌ها درصدد این هستند که اصولگراها را رو در روی هم قرار دهند و حتی در صدد خط دهی به برخی نامزدهای انتخابات هستند و به فلان نامزد می‌گویند که شما باید ساختارها و هنجارها را بشکنید و شعارهایی بدهید که باصطلاح قشر خاکستری را هم جذب کنید.
وی معتقد است: این گروه تلاش خود را حتی در ایجاد تقابل میان هاشمی، کروبی‌ و خاتمی با نظام به کار بسته است. البته این اشخاص باید هشیار باشند و اجازه سوءاستفاده از خود را ندهند. این سه نفر جایگاهی در نظام دارند. این جریان انحرافی ادامه همان جریانی است که آقای منتظری شاگرد امام و قائم مقام رهبری در زمان امام را در مقابل امام(ره) و انقلاب علم کردند. تجربه‌های انقلاب را از یاد نبریم.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: این گروه برای حفظ خود و قدرت‌طلبی با شناسایی نیروهای انقلاب وشناسایی ضعف‌های این نیروها آن‌ها را در مقابل نظام قرار می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: ما باید نیروهای انقلاب را در اردوگاه اصولگرایی جذب کنیم و نباید انرژی خود را صرف تضعیف نیروهای انقلاب کنیم.
وی درباره ویژگی دیگر باند قدرت‌طلب اظهار کرد: به این جریان به عنوان یک موضوع مستمر پرداخته نشده، بلکه نقطه‌ای وایستاتیک بوده است و این‌ها به دنبال این هستند که روحانیت در کشور جان نگیرد و ولایت فقیه تضعیف شود. سعی آن‌ها بر این است که از هر دو جریان یارگیری کنند.
فدایی درباره سایر اهداف گروهی که آن‌ها را " قدرت طلب و فتنه‌گر" خواند، نیز گفت: این‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در بین اصولگرایان هستند و حتی دولت وحدت ملی را بر اساس نفی دکتر احمدی‌نژاد طراحی کردند. البته این طرح با هشدارهای اصولگرایان به شکست انجامید و توفیقی در بر نداشت. این‌ها برای این‌که "نه" به دکتر احمدی‌نژاد بگویند هر کاری می‌کنند و حتی اگر لازم باشد 5 کاندیدا همزمان وارد صحنه می‌کنند تا این‌که همزمان 5 نفر از 5 موضع علیه احمدی‌نژاد حرف بزنند و ذهن جامعه را نسبت به احمدی‌نژاد منحرف و او را تک و تنها معرفی کنند. در حالی که اصولگرایان با تدابیر خود احمدی‌نژاد را تنها نگذاشته و نخواهند گذاشت.
وی در مجلس با بیان این‌که " از آن‌جایی که دست این فتنه‌گرها بر مردم رو شده است آن‌ها در صدد هستند که از پشت صحنه جریان را هدایت کنند" خاطرنشان‌کرد: آن‌ها درصدد هستند که نامزدهایی مثل میرحسین موسوی را به وادی خارج از گفتمان اصولگرایی بکشانند ولی تا الان موسوی در مقابل این‌ها مقاومت کرده است. این‌ها نیروها را دسته‌بندی می‌کنند و برای انحراف هر نیرویی برنامه دازند. هدفشان این است که هر کسی را که بتواند به سوی اهداف آنها یک قدم بردارد، با اوتعامل کنند.
وی درباره نقش احمدی‌نژاد در برخورد با گروه‌هایی که آن‌ها را "قدرت‌طلب" خواند نیز گفت:‌احمدی‌نژاد سیکل بسته مدیریتی جامعه را شکست؛ چراکه این طالبین قدرت دراین سیکل جایگاه داشتند و از اول انقلاب حلقه‌هایی وجود داشته که در هم تنیده شده بودند.
دبیرکل جمعیت ایثارگران درباره وظایف خواص در نقطه‌های بزنگا‌ه‌ها و صحنه‌های اصلی گفت: وظیفه خواص در این زمان این است که به صحنه بیایند و کار کنند و همچنین از ایجاد ابهام جلوگیری کنند. ما باید در عین تدبیر و عقلانیت روحیه انقلابی را حفظ کنیم. نوع برخورد و حمله‌ ما باید به گونه‌ای باشد که دیگران نسبت‌شان را با فتنه‌گرها روشن کنند.
وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره دولت ائتلافی و استدلال مطرح‌کنندگان آن تاکید کرد: استدلال آن‌ها این است که همه اصولگرایان به احمدی‌نژاد رای نمی‌دهند که بنابراین باید کسی را بیاوریم که رای منتقدان احمدی‌نژاد را به صندوق خود بیاورد و از رفتن رای منتقدان به سبد موسوی جلوگیری کند که ما این استدلال را قبول نداریم. استدلال ما این است که طرح این مساله درست نیست؛ چراکه ما باید کاری کنیم که همه اصولگرایان به احمدی‌نژاد رای بدهند.
وی در بخشی از سخنان خود به تبیین مواضع انتخاباتی اصلاح‌طلبان پرداخت و اظهار کرد: اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند که از حجت الاسلام والمسلمین کروبی و مهندس موسوی به یک نفر برسند و هر چند عده‌ای از دوم خردادی‌ها معتقدند حضور آقای کروبی مفید است؛ چراکه رای منتقدان احمدی‌نژاد را جذب می‌کند. اصلاح‌طلبان در آخرین جمع‌بندی‌های خود به این رسیده‌اند که باید با یک نفر وارد انتخابات شوند.
نماینده مردم تهران با اشاره به این‌که " کانون‌های فتنه مثل دنیای غرب حرکت می‌کنند و از هر کاری برای رسیدن به قدرت رویگردان نیستند" ادامه داد: از همین رو در صدد هستند تا میان مهندس میرحسین موسوی با بسیج و نیروهای حزب‌الهی دعوا راه بیاندازند که ما باید مواظب باشیم. البته مهندس موسوی هم تلاش کرده در چارچوب نظام و انقلاب و ارزش‌ها و حمایت از ولایت فقیه سخن گفته است.
وی تاکید کرد: ما باید شبهه عناصر موثر حزب‌الهی را که در رای به احمدی‌نژاد شبهه دارند، را برطرف کنیم.
وی درباره تلاش‌های اصلاح‌طلبان برای رسیدن به قدرت خاطرنشان کرد: یک اجماعی در میان دوم خردادی‌ها سایه افکنده مبنی بر این‌که اگر ما به قدرت نرسیم از تاریخ محو خواهیم شد و از همین رو در تلاش برای بقای خود هستند.
فدایی ادامه داد: عناصر کانون فتنه این‌گونه فکر می‌کنند تا وقتی که ولایت فقیه در این کشور است، ما نمی‌توانیم کاری بکنیم و از آن‌جا که توانایی برخورد رو در رو با ولایت فقیه را نداریم، باید تئوریک و ایدوئولوژیک مقابله کنیم.آن‌ها به خوبی می دانند رفتارهای رادیکال جواب نمی‌دهد و از آن‌جا که مردم دکتر احمدی‌نژاد را حامی ولایت می‌شناسند، می‌گویند نباید بگذاریم که احمدی‌نژاد دوباره به قدرت برسد.
لطف‌الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران نیز با بیان این‌که " هدف اصلی ما مشارکت گسترده مردم است" گفت: ان‌شاءالله مردم با حضور گسترده خود موجب ناامیدی دشمنان خواهند شد و بار دیگر برگ زرینی به اندوخته‌های نظام اضافه خواهند کرد.
وی افزود: هدف دیگر ما پیروزی یک عنصر اصولگرا است تا گفتمان اصولگرایی، پیشرفت، خدمت و استقلال استمرار پیدا کند.
قائم مقام جمعیت ایثارگران با بیان این‌که " کسی مد نظر ما است که بدون کوچکترین ملاحظه‌ای از گفتمان انقلاب دفاع کند" تصریح کرد: اگر ما در معرفی احمدی‌نژاد به عنوان کاندیدای جمعیت در انتخابات تاخیر کردیم به خاطر این بود که بتوانیم یک اجماع حداکثری در میان اصولگرایان ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: بحمدالله همه اصولگرایان به وحدت روی احمدی‌نژاد رسیده‌اند.
وی ابراز داشت: از آن‌جایی که ما در دوران سازندگی و دوم خرداد همیشه نگران برخی رویکردها بودیم، ولی رویکردهای دولت نهم را می‌پسندیم وهمچنین عملکرد دولت نهم نسبت به دولت‌های قبلی بهتر بوده است.
قائم مقام جمعیت ایثارگران ادامه داد: از دیگر دلایل حمایت ما از احمدی‌نژاد محبوبیت مردمی او است.
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]