سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! به عزّت و جلالت سوگند، چنان تو را دوست دارم که شیرینی آن، در دلم استوار گشته است . هرگز جان های کسانی که تو را به یگانگی می پرستند، به این باور نمی رسند که تو دوستانت را دشمن می داری. [امام علی علیه السلام ـ در نیایشش ـ]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
ناصری:صحنههای انتخابات سال 76 در حال تکرار است(یکشنبه 88 اردیبهشت 6 ساعت 4:50 عصر )

عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی عقیده دارد که «سرمقاله کذایی کیهان در مورد تهدید آقای خاتمی به ترور و شبیه سازی آن به جریان بی نظیر بوتو، بیانگر زنده بودن این تفکر در جریان اقتدارگرا است و عوامل گروه فشار هم به عنوان پیاده نظام این جریان دوباره دارند نقش خود را ایفا می کنند.»

طی روزهای اخیر شاهد ایجاد تنش در سخنرانی مهدی کروبی و نیز برهم خوردن سخنرانی میرحسین موسوی و پخش گاز فلفل در میان جمعیت بودیم. این رخدادها افکار عمومی را نسبت به بازگشت رفتارهای مغایر با اصول اخلاقی و قانونی نگران کرده است.

عبدالله ناصری در این خصوص در گفتگو با فرارو، اظهار داشت:«متاسفانه صحنه های انتخابات سال 76 در حال تکرار است و از نظر من دو مسئله ،دلیل انجام چنین اتفاق هایی است. اول اقبال اجتماعی ای که به سمت اصلاح طلبان ایجاد شده است و دوم مشکلات داخلی جناح اصولگرا.»

وی مدعی شد: « در حال حاضر با توجه به نارضایتی ها و بحران هایی که در کشور وجود دارد، جریان پشت صحنه ای که طراح حاکمیت یک دست بوده است عوامل اجرایی خود را که همان گروه های فشار هستند بسیج کرده است برای اینکه تا حدودی بتوانند حوادث احتمالی انتخابات را به سمتی ببرند که میزان مشارکت مردم کاهش پیدا کند، چون در مشارکت پایین ، آنها به راحتی می توانند نتبجه انتخابات را مدیریت کنند.»

این عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب افزود: « آقای خاتمی در زمان ریاست جمهوری خود گفتند که ما می خواهیم این نوع رفتارها و تفکرات بعد از افشای قتل های زنجیره ای به کلی ریشه کن شود اما برخی محافل نگذاشتند این اتفاق بیفتد و اکنون می بینیم که متاسفانه مجددا فعال شده اند.»

ناصری گفت: « سرمقاله کذایی کیهان در مورد تهدید آقای خاتمی به ترور و شبیه سازی آن به جریان بی نظیر بوتو بیانگر زنده بودن این تفکر در جریان اقتدار گرا است و عوامل گروه فشار هم به عنوان پیاده نظام این جریان دوباره دارند نقش خود را ایفا می کنند.»

وی خاطر نشان کرد: « برای اینکه مردم نسبت به این قضایا حساس نشوند محافلی که در مظان اتهام هستند باید نسبت به این وقایع عکس العمل نشان دهند. پخش گاز فلفل در جلسه سخنرانی آقای موسوی هیچ عکس العملی را از سوی نهادهای مختلف در پی نداشت و روزنامه کیهان هیچگونه موضعی نگرفت ؛بنابراین مردم حق دارند که نسبت به قضایا مشکوک شوند.»

ناصری گفت: «جریان تندرو ای که این حوادث را شکل می دهد به دنبال این است که مشارکت مردم کاهش پیدا کند اما جامعه فرهیخته ما نسبت به این وقایع عکس العمل نشان خواهد داد و در پای صندوق های رای نتیجه ای خلاف خواست این افراد را رقم خواهد زد.»

وی در پایان گفت: « این نوع حرکات اساسا ناپسند  و با نمادهای توسعه یافتگی در تضاد است و ما امیدواریم مجریان این رفتارهای ناشایست به خاطر تایید عظمت فکری مردم ایران دست از این کارها بردارند.»


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]