سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون از صفین باز مى‏گشت ، به گورستان برون کوفه نگریست و فرمود : ] اى آرمیدگان خانه‏هاى هراسناک ، و محلتهاى تهى و گورهاى تاریک ، و اى غنودگان در خاک اى بى کسان ، اى تنها خفتگان اى وحشت زدگان شما پیش از ما رفتید و ما بى شماییم و به شما رسندگان . امّا خانه‏ها ، در آنها آرمیدند ، امّا زنان ، به زنى‏شان گزیدند . امّا مالها ، بخش گردیدند . خبر ما جز این نیست ، خبرى که نزد شماست چیست ؟ [ سپس به یاران خود نگریست و فرمود : ] اگر آنان را رخصت مى‏دادند که سخن گویند شما را خبر مى‏دادند که بهترین توشه‏ها پرهیزگارى است . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
اگر خاتمی کنار نمی کشید با او رقابت نمی کردم(دوشنبه 88 فروردین 17 ساعت 3:40 عصر )
مهندس میر حسین موسوی نخست وزیر سابق و نامزد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد که اراده ای برای رقابت با سید محمد خاتمی در انتخابات آتی ریاست جمهوری نداشته است.

به گزارش عصر ایران مهندس موسوی روز گذشته در دیدار با اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ( مهم ترین نهاد جمعی اصلاح طلبان)ضمن طرح انتقاداتی از نحوه مدیریت کشور در 4 سال اخیر گفته است که در گفتگو با سید محمد خاتمی به رییس جمهور سابق این نکته را گوشزد کرده است که تمایلی برای رقابت با او ندارد و اگر خاتمی از رقابت های انتخاباتی کنار نکشد ،او در روزهای پایانی به نفع او کناره گیری خواهد کرد.

یک منبع آگاه عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با عصر ایران ضمن تشریح دیدارهای روز یکشنبه این تشکل اصلاح طلب با کروبی و موسوی گفت: " موسوی در این دیدار بر دو نکته اساسی تاکید کرد.نخست آنکه او اعلام کرد که حضور او در عرصه به معنای رقابت با خاتمی نبوده است و اگر خاتمی انصراف نمی داد او در مقابل خاتمی قرار نمی گرفت. نکته دومی که مهندس موسوی بر آن تاکید کرد این بود که در جمع بندی شخصی خود به این نتیجه رسیده است که او فردی است که می تواند از پس حل مشکلات عدیده اقتصادی،اجتماعی و سیاسی کشور برآید ".

این منبع آگاه در ادامه افزود که مهندس موسوی در این نشست ضمن تشریح برخی دیدگاه های خود در زمینه مسایل روز کشور و انتقاد از نابسامانی های جاری در عرصه اجرایی با انتقاد شدید از عادی شدن برخی نا هنجاری های اجتماعی از اینکه امروزه معضل" اعتیاد " در کشور به مساله ای عادی تبدیل شده است ابراز تاسف عمیق کرد .

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه، پاسخ به انتقادات درباره عدم حضور موسوی در عرصه سیاسی کشور در 20 سال گذشته را نیز یکی دیگر از مسایل مطرح شده از سوی نخست وزیر سابق دانست و افزود :" مهندس موسوی در این جلسه ضمن رد این بحث که او در 20 سال گذشته در عرصه سیاسی کشور غایب بوده است گفت که او هیچ گاه غایب نبوده و از نزدیک در جریان تمامی تحولات کشور بوده و در مواقع ضروری اظهار نظر نیز کرده است . مهندس موسوی همچنین با آوردن دلایل مستدل از این اتهام که چرا در 20 سال گذشته در انتخابات مختلف ریاست جمهوری نامزد نشده است دفاع کرد و به تفضیل و مورد به مورد دلایل عدم حضور خود را در انتخابات ریاست جمهوری در سال های 1368،1372،1376،1380 و1384 را بیان کرد.

این منبع آگاه در خصوص دیدار روز گذشته شان با مهدی کروبی نیز گفت: " این دیدار در فضایی بسیار مثبت انجام شد و بحث های خوبی در آن مطرح شد و تنها در پایان جلسه آقای کروبی در واکنش به سخنان انتقادی یکی از حضار سخنانی بیان کرد که  ظاهرا بلافاصله پس از پایان جلسه  پاسخ خود به سخنان فرد مزبور را به عنوان جمع بندی جلسه در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا مطرح کرده است. اما در مجموع فضای جلسه بسیار مثبت بود و دو طرف مواضع خود را روشن و شفاف و در فضایی دوستانه مطرح کردند.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان و در پاسخ به پرسش عصر ایران درباره  نظر نهایی جبهه اصلاحات درباره کاندیدای نهایی مورد حمایت  این جبهه گفت که هنوز برخی از احزاب عضو جبهه اصلاحات به جمع بندی نرسیده اند و پیش بینی می شود در دو هفته آینده نظر نهایی این جبهه  با رای مثبت 3/2  تشکل های اصلاح طلب عضو جبهه  به یکی از کاندیداهای  مطرح تعلق گیرد.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]