سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : در طبیعت سرشته ، و به گوش هشته ، و به گوش هشته سود ندهد اگر در طبیعت سرشته نبود . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
هواداران خاتمی:شکست برنامه تبلیغاتی در ورزشگاه آزادی(یکشنبه 88 فروردین 9 ساعت 12:53 عصر )
یاری، سایت هواداران خاتمی مدعی شد: همزمان با حضور محمود احمدی‌نژاد در رقابتهای ملی در حالی که هواداران دولت نهم تلاش فراوانی را برای تبلیغ دولت نهم در ورزشگاه آزادی انجام می‌دادند، تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در خانه خود برابر عربستان متحمل شکست شد.

به نوشته این سایت، همزمان با حضور رئیس دولت نهم دوربین‌های تلویزیونی شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بارها چهره احمدی‌نژاد را در حین این بازی پربیننده نشان داد و این حرکت به خصوص بعد از گل اول تیم‌ملی فوتبال ایران افزایش یافت.

در عین حال، برخی هواداران دولت نهم با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی تلاش کردند تا حضور احمدی‌نژاد در ورزشگاه آزادی را موجب روحیه بخشی به بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران نشان دهند.

بلافاصله بعد از آنکه مسعود شجاعی گل اول تیم ملی فوتبال ایران را به ثمر رساند، هواداران دولت نهم با ساختن پیامکی همچون «برکت حضور دکتر احمدی‌نژاد ایران را به گل رساند، الله اکبر» تلاش کردند تا این گل را به حضور احمدی‌نژاد نسبت دهند.

جالب آنکه بعد از دریافت گل تساوی، تلویزیون که بارها چهره احمدی‌نژاد را نشان می‌داد به هیچ‌وجه تصویر رئیس دولت نهم را نشان نداد.

گفتنی است، بسیاری از تحلیلگران معتقدند همزمان با نزدیک شدن به 22 خرداد احمدی‌نژاد که در مقام رئیس جمهوری فعلی به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دهم حضور دارد، برنامه‌های تبلیغاتی وی به منظور رای آوردن در انتخابات ریاست جمهوری دهم افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد و صدا و سیما نیز در این راه کمک شایانی به رئیس دولت نهم خواهد کرد.

فارس هم در یکی از خبرها با تیتر «تماشاگران به شدت احمدی‌نژاد را تشویق کردند»، نوشت:«محمود احمدی نژاد از دقیقه 30 و به صورت سرزده وارد ورزشگاه آزادی شد تا از نزدیک دیدار تیم‌های فوتبال ایران و عربستان را تماشا کند. تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی پس از ورود رئیس جمهوری وی را به شدت مورد تشویق قرار دادند. علاوه بر احمدی نژاد، علی سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهوری، علی اکبر جوانفکر مشاور وی و محمد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.»

این خبرگزاری همچنین در خبر دیگری نوشت:«رئیس‌جمهور پس از ورود به ورزشگاه آزادی در جایگاه تماشاگران حضور یافت تا ضمن تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان، بازی حساس تیم ملی برابر عربستان که پل صعود تیم ملی به جام جهانی است را از نزدیک نظاره‌گر باشد. احمدی نژاد پس از انتخاب به عنوان رئیس جمهور ایران، همواره علاقه ویژه اش به فوتبال را به رخ کشیده و در این مدت تا به حال دو بار در تمرینات تیم ملی حضور یافته و سه بازی نه چندان حساس این تیم را از نزدیک تماشا کرده است.

این بار اما برای بازی حساس برابر عربستان، احمدی‌نژاد برنامه خود را طوری چید که یکی از هزاران ایرانی‌ای باشد که آمدند تا پیروزی تیم ملی محبوب شان را در آزادی نظاره کنند.»
» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]