سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه مایه عبرت گرفتن است و از لغزش ایمن می سازد و پشت گرمی می آورد . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
پیشنهاد سرنوشت ساز خاتمی به موسوی(دوشنبه 87 اسفند 26 ساعت 4:13 عصر )
جلسه میان میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی که در منزل خاتمی در جماران برگزار شده بود، پایان یافت و تصمیم گیری برای چگونگی حضور در انتخابات به میر حسین موسوی محول شد.
 بر خلاف اخبار منتشره انصراف خاتمی قطعی نشده، بلکه در این جلسه خاتمی، دو گزینه را برای انتخاب به مهندس موسوی پیشنهاد کرده است.
 

 گزینه اول حضور همزمان دو کاندیدا در صحنه انتخابات و انجام سفرهای استانی تا پیش از ثبت نام کاندیداها در 15 اردیبهشت است که براساس این گزینه، قبل از ثبت نام نظرسنجی میان افکار عمومی برای سنجش میزان محبوبیت این دو کاندیدا صورت خواهد گرفت و بر اساس نتیجه نفر دوم به نفع دیگری کنار خواهد رفت.
 اما گزینه دوم به معنای حضور قطعی میرحسین موسوی در انتخابات بدون در نظر گرفتن میزان محبوبیت اوست و خاتمی اظهار کرده که اگر موسوی در هر شرایطی اصرار به کاندیداتوری دارد، هم اکنون به نفع وی انصراف می دهد.
 گفته می شود هم اکنون موسوی در حال تامل بر روی این دو گزینه است که انتخاب سرنوشت ساز او تکلیف نامزد اصلاح طلبان را روشن کرده و تاثیر مستقیمی بر سرنوشت انتخابات 22 خرداد 88 خواهد گذاشت.
 این در حالی است که از ظهر دیروز خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که احتمال انصراف خاتمی جدی شده است.
 بنا بر این گزارش، پس از اعلام کاندیداتوری مهندس موسوی، با توجه به اظهارات قبلی خاتمی مبنی بر این که یا من یا مهندس موسوی در عرصه حاضر می شویم و تهدید تعدد نامزدهای اصلاح طلب، بحث انصراف او مطرح شده بود.
 با این حال بسیاری از نزدیکان او، به ویژه دکتر عارف، رییس ستاد او بر ادامه حضور او در عرصه تاکید کردند.
 گفته می شود از چندی پیش خاتمی بیانیه اعلام انصراف خود را نیز حاضر کرده بود تا در صورت لزوم و در راستای پیروزی اصلاح طلبان کنار بکشد.
 در عین حال همزمان با روز میلاد پیامبر اکرم(ص) میرحسین موسوی با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی  در منزل خاتمی دیدار کرد تا درباره این تصمیم مهم رایزنی کنند.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]