سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به پسرش حسن فرمود : ] پسرکم چیزى از دنیا بجا منه چه آن را براى یکى از دو کس خواهى نهاد : یا مردى که آن را در طاعت خدا به کار برد پس به چیزى که تو بدان بدبخت شده‏اى نیکبخت شود ، و یا مردى که به نافرمانى خدا در آن کار کند و بدانچه تو براى او فراهم کرده‏اى بدبخت شود پس در آن نافرمانى او را یار باشى و هیچ یک از این دو در خور آن نبود که بر خود مقدمش دارى . [ و این گفتار به گونه‏اى دیگر روایت شده است که : ] اما بعد ، آنچه از دنیا در دست توست پیش از تو خداوندانى داشت و پس از تو به دیگرى رسد و تو فراهم آورنده‏اى که براى یکى از دو تن خواهى گذاشت : آن که گرد آورده تو را در طاعت خدا به کار برد پس او بدانچه تو بدبخت شده‏اى خوشبخت شود ، یا آن که آن را در نافرمانى خدا صرف کند پس تو بدانچه براى وى فراهم آورده‏اى بدبخت شوى و هیچ یک از این دو سزاوار نبود که بر خود مقدمش دارى و بر پشت خویش براى او بارى بردارى ، پس براى آن که رفته است آمرزش خدا را امید دار و براى آن که مانده روزى پروردگار . [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
آغاز محتاطانه تبلیغات میرحسین در نازی آباد تهران(یکشنبه 87 اسفند 25 ساعت 10:22 صبح )
میرحسین موسوی که این روزها پس از 20 سال سکوت بار دیگر آرام آرام به صحنه وارد شده، اولین سخنرانی و دیدار مردمی خود پس از اعلام نامزدی را نیز بسیار آرام و محتاطانه برگزار کرد.

در این نشست که در حسینیه حجت نازی آباد برگزار شد، بیش از همه طیفی از دانشجویان هوادار میر حسین در کنار اهالی این محله که مسن تر بودند، شرکت داشتند. برخی برآوردها از جمعیت حدود 3 تا 4 هزار نفری در این نشست حکایت دارد که حسینیه را تقریبا پر کرده است.
 
هنگام حضور موسوی جمعیت ناگهان به وجد آمده و با شعارهایی چون صل علی محمد، یار خمینی آمد؛ موسوی قهرمان، یاور مستضعفان؛ موسوی پاینده، رییس جمهور آینده و... به استقبال از وی پرداختند.
 
بر خلاف جلسات هواداران خاتمی که در تالارهایی چون اریکه ایرانیان برگزار شد، این نشست در حسینیه ای در جنوب شهر تهران برگزار شد. همچنین برخلاف این جلسات که شمار زیادی از چهره های شاخص هنری و سیاسی و... در آنها حضور داشتند، در این نشست به جز چند تن از نزدیکان موسوی چون فرشاد مومنی، بهزادیان نژاد و فاتح، چندان چهره مشهوری در این نشست حضور نداشت.
 
در ابتدای این نشست مراسم مولودی خوانی خورشیدی‌، مداح اهل بیت و کریم‌خانی انجام شد و میرحسین هم در میان شعارهای حمایتی نازی‌آبادی‌ها پشت تریبون رفت.
 
با وجود آن که سخنرانی موسوی به لحاظ لحن و ادبیات نسبت به خاتمی و احمدی نژاد جذابیت کمتری داشت، اما برخی خطابهای صریح او در این سخنرانی با تشویق و دست زدن مردم همراه بود.
 
از جمله بخشی که کنایه ای به ماجرای یکی از وزرای کابینه احمدی نژاد داشت و گفت: وقتی شهید باکری به درجه شهادت می‌رسد متوجه می شویم که او مهندس مکانیک است ولی الان افراد الان پول می دهند تا مدرک دکترا بگیرند.
 
وی با اشاره به تعریف حضرت امام از اسلام ناب محمدی(ص) و تاکیدات ایشان در این زمینه، گفت: مشکلی که در طول تاریخ وجود داشته، آلوده شدن اسلام به گرایش‌های مختلف است.

وی در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: موسوی با اشاره به سریال حضرت یوسف(ع) که در حال پخش از رسانه ملی است، گفت: وقتی که حضرت یوسف(ع) مورد اعتماد حاکم زمانه‌اش قرار گرفت، گفت که اداره کشور را به من بسپار و او توانست در یک برهه 14 ساله با استفاده از همه نیروهایش عبور کند. وقتی هفت سال فراوانی و بعد هفت ساله قحطی در آن زمان اعلام شد حضرت یوسف(ع) از همه روش ها و نیروهایش استفاده کرد تا بتواند در سال های قحطی تمدنی مانند مصر را حفظ کند.

وی با اشاره به ذخایر نفتی کشور سوال کرد: آیا در سال‌های فراوانی ارز نفتی، که به صورت غیرمنتظره ذخایر ما را بالا برد، برای سال‌های کمبود و قحطی برنامه‌ای ریخته‌ایم؟ آیا در سال‌های فراوانی درآمد ارزی، گوش به نقد کارشناسان داده‌ایم؟

موسوی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: منابع کشور باید در اختیار اهداف استراتژیک باشد؛ نه اینکه این منابع را در خدمت پروژه های کوچک که رضایت و نتیجه آنی در جامعه ایجاب می‌کند به‌کار گیریم.
 
وی همچنین از کنار گذاشته شدن طیف وسیعی از مدیران که تربیت شده دوران انقلابند، انتقاد کرد.
 
میرحسین همچنین در بخشی از اظهارات خود با اشاره به ارزش شدن مصرف گرایی و جولان ماشینهای صد میلیونی در خیابانها گفت، هم اکنون کسی که بیشتر مصرف می کند ، ارزشمندتر است و این درد بزرگی است.این سخنان موسوی هم با تشویق شدید اهالی نازی آباد مواجه شد.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]