سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس دانش، باغ بهشت است . [امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
ورود رسمی عارف به عرصه انتخابات(یکشنبه 87 دی 1 ساعت 2:4 عصر )
محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات رسما آمادگی خود را برای کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که محمدرضا عارف، معاون اول خاتمی در دولت اصلاحات به عنوان دومین کاندیدای اصلاح طلبان پس از حجت الاسلام مهدی کروبی آمادگی خود را برای کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد اعلام کرد.

عارف علاوه بر اعلام رسمی کاندیداتوری خود در محافل اصلاح طلبان سفرهای استانی خود را نیز آغاز کرده است.

معاون اول دولت اصلاحات و عضو مجمع  تشخیص مصلحت نظام که حال می توان او را کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم دانست یکی از گزینه هایی است که سوابق وی در کارگروه اصلاح طلبان برای کاندیداتوری در حال بررسی است اعلام کرده است که در نهایت برای کاندیداتوری نهایی در انتخابات پیش رو تنها در صورت محقق  شدن شرایط تصمیمگیری خواهد کرد.

عارف در جمع اصلاح طلبان بار دیگر کاندیداتوری نهایی خود را در انتخابات ریاست جمهوری دهم منوط به عدم حضور سید محمد خاتمی در این انتخابات خوانده و گفته است که البته در صورت عدم حضور خاتمی بازهم به اجماعی که میان اصلاح طلبان بر اساس تصمیمات کارگروه حاصل می شود تمکین خواهد کرد.

محمدرضا عارف اولین فردی است که پس از کناره گیری از حضور در انتخابات مجلس هشتم موضوع کاندیداتوریش در انتخابات ریاست جمهوری دهم مطرح شد که خود وی هم پس از طرح این موضوع آن را تائید کرد. 

تاکنون تنها حجت الاسلام مهدی کروبی و محمدرضا عارف برای کاندیاتوری در انتخابات ریاست جمهوری دهم اعلام آمادگی کرده اند و سوابق شخصیتهای دیگری از جمله میرحسین موسوی، سید محمد خاتمی، حسن روحانی و محسن مهرعلیزاده نیز برای انتخاب کاندیدای نهایی اصلاح طلبان که احتمالا در دهه فجر سال جاری معرفی خواهد شد در دست بررسی است.

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]