سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به یقین بدانید که خدا بنده‏اش را هر چند چاره‏اندیشى‏اش نیرومند بود و جستجویش به نهایت و قوى در ترفند بیش از آنچه در ذکر حکیم براى او نگاشته مقرر نداشته ، و بنده ناتوان و اندک حیله را منع نفرماید که در پى آنچه او را مقرر است برآید ، و آن که این داند و کار بر وفق آن راند ، از همه مردم آسوده‏تر بود و سود بیشتر برد ، و آن که آن را واگذارد و بدان یقین نیارد دل مشغولى‏اش بسیار است و بیشتر از همه زیانبار ، و بسا نعمت خوار که به نعمت فریب خورد و سرانجام گرفتار گردد ، و بسا مبتلا که خدایش بیازماید تا بدو نعمتى عطا فرماید . پس اى سود خواهنده سپاس افزون کن و شتاب کمتر ، و بیش از آنچه تو را روزى است انتظار مبر [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
خاتمی: نمیگویم نه(سه شنبه 87 آذر 26 ساعت 7:26 صبح )

دانشگاه تهران و سیدمحمد خاتمی سال‌ها بود که چنین فضایی را تجربه نکرده بودند؛ روزی که دانشکده فنی دانشگاه تهران پس از مدت‌ها حال و هوایی به خود گرفت که تنها در روزهای منتهی به دوم‌خرداد 76 آن را حس کرده بود. دیروز سیدمحمد خاتمی برای سومین‌بار پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری‌اش به جمع دانشجویان دانشگاه تهران و دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها که با مشقت فراوان خود را به سالن شهیدچمران وارد کرده بودند، آمد و خاطرات تلخ و شیرین گذشته را با آنها مرور کرد. ازدحام جمعیت و حضور دانشجویان در محل سخنرانی خاتمی تا جایی بود که مسوولان انتظامات دانشگاه تهران برای حفظ امنیت جانی حاضران در سالن شهیدچمران و راهروها و سالن‌های جنبی دانشکده فنی که به وسیله مانیتور شاهد مراسم بودند، ناچار به بستن درهای متعدد ورودی به این دانشکده شدند. حضور گسترده دانشجویان در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که با 10 روز تاخیر توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم‌‌پزشکی تهران برگزار شد، باعث شد تا گنجایش دو هزار و 500 نفره سالن شهیدچمران، بیش از دو برابر ظرفیت خود، پر شود و این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی مانند کمبود هوا و گرمای فوق‌العاده برای حاضران شد.

 دانشجویان دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه‌ها از ساعت 9 صبح دیروز تا 14، شعارهای مختلفی در حمایت از خاتمی، انتقاد از دولت نهم و برخوردهای صورت گرفته با دانشجویان و نهاد دانشگاه در سه سال و نیم اخیر سر دادند.

این در حالی بود که همزمان با قطعی شدن روز بیست‌و‌پنجم آذر برای حضور خاتمی در دانشگاه تهران، رسانه‌های متعدد جریان حاکم با انتشار اخبار و بیانیه‌های جعلی و غیرواقعی، تلاش فراوانی را برای رودررو نشان دادن دانشجویان با خاتمی و تبدیل این جلسه به مراسم محاکمه رئیس‌جمهور سابق انجام دادند که حمایت گسترده و پرشور دانشجویان از خاتمی که بارها باعث قطع شدن سخنان او شد، این پروژه را با شکست مواجه کرد. در چنین فضایی که یادآور روزهای پرخاطره دوم‌خرداد بود، سیدمحمد خاتمی به میان دانشجویان آمد و سخنان خود را آغاز کرد.

 


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]