سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوق، خوی صاحبان یقین است . [.امام علی علیه السلام]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
کاندیداهایی جز خاتمی در فضای آزادتر(دوشنبه 87 آذر 25 ساعت 10:55 صبح )
به گزارش ایسنا، سید مصطفی تاج زاده که به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد کرج به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: متاسفانه در انتخابات با هفت‌خوانی رو به رو هستیم که گذشتن از آن دشوار شده است. اگر انتخابات صددرصد مطلوب بود، نامزدهای دیگری داشتیم که ‌ترجیح می‌دادیم آنها را معرفی کنیم و از خاتمی ‌درون جامعه بهره‌مند شویم.

وی خوان اول را رد صلاحیت‌ها خواند و افزود: دومین مشکل محدودیت احزاب قانونی است و بحث سوم صدا و سیماست که اخیرا اصرار است که رسانه ملی نامیده شود، در حالی که به عقیده ما سخنگوی یک جناح است.

وی افزود: این موارد و موارد دیگر باعث شده چاره‌ای جز رجوع به خاتمی ‌نداشته باشیم. وی اکنون در حال تامل است که در صحنه حاضر شود یا نه ؟ اگر خاتمی ‌به این نتیجه برسد که در انتخابات حاضر شود یقینا با برنامه حاضر خواهد شد.

اعظم طالقانی نیز طی سخنانی اظهارعقیده کرد: آقای احمدی‌نژاد در شرایط کنونی مسائلی را مطرح می‌کند که در اوایل انقلاب و شروع یک تحول در ادامه کشور مطرح می‌شد، در حالی که وی به عنوان مدیر اجرایی کشور باید وظایف اولیه خود را به انجام برساند. طالقانی آنچه را شیوع رفتار پوپولیستی در جامعه خواند، نگران‌کننده دانست و افزود:‌ نباید به مردم وعده‌های غلط داد و نیز نباید از ناآگاهی علمی و کارشناسی مردم سوءاستفاده کرد.


» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]