سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند خردمند را براى ما بستاى فرمود : ] خردمند آن بود که هر چیزى را به جاى خود نهد . [ پس او را گفتند نادان را براى ما وصف کن ، گفت : ] وصف کردم . معنى آن این است که نادان آن بود که هر چیز را بدانجا که باید ننهد ، پس گویى ترک وصف ، او را وصف کردن است چه رفتارش مخالف خردمند بودن است . ] [نهج البلاغه]

انتخابات ریاست جمهوری

Powerd by: Parsiblog ® team.
اظهارات خاتمی آب به آسیاب جریان افراطی می ریزد(چهارشنبه 87 شهریور 27 ساعت 2:8 عصر )
روزنامه رسالت در سرمقاله دیروز خود که به قلم صالح اسکندری نگاشته شده بود، از اظهارات اخیر سیدمحمد خاتمی علیه دولت نهم شدیداً انتقاد کرد و نوشت: «خاتمی اخیراً در دیدار جمعی از هواداران خود در خوزستان با اتخاذ مواضع تندی علیه دولت!! از دوم خردادی ها خواست تا از حالت تدافعی بیرون بیایند و حالت تهاجمی به خود بگیرند.
بدون تردید منظور رئیس جمهور سابق کشورمان تدارک یک فضای ستیزآلود و رادیکال در آستانه رقابتهای انتخاباتی ریاست جمهوری دهم نیست اما ناخواسته این دست اظهارات آب به آسیاب جریان افراطی می ریزد که در دوره آقای خاتمی شعارهایی نظیر حاکمیت دوگانه، عبور از حاکمیت، خروج بر حاکمیت و حتی عبور از خاتمی را سر دادند. کسانی که با تعمیق شکافها و گسلهای دوم خرداد، کشور را در یک دوره هشت ساله با بن بست سیاسی مواجه کردند.»
آفتاب یزد: احمدی نژاد، امیرکبیر دوم ایران است
روزنامه دوم خردادی آفتاب یزد روز گذشته در ستون روی خط آفتاب خود درخصوص عملکرد دولت نهم چنین نوشت:« اینکه در دولت های گذشته، طرح های این دولت، مطرح بوده دلیلی نمی باشد، مهم این است که دولت نهم با استقامت، جسارت و شجاعت اجرای طرح سهام عدالت را که طرح بزرگی بود به مرحله اجرا درآورد و اکثر ملت ایران شاهد آن می باشد، دوماً در ابعاد مختلف سیاست داخلی و خارجی که ویژگی های بسیار تحسین برانگیز دولت عدالت محور در به تصویب رساندن حق مسلم استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای با کمک ملت ایران و ایستادن در مقابل ابرقدرت های جهان به خصوص آمریکا و اسرائیل، سوماً اجرای طرح تحول اقتصادی در جهت کمک و یاری به دهک های پایین جامعه که مقام معظم رهبری از دولت ایشان به عنوان دولت کار و تلاش نام برد پس دست به دست هم داده با انتخاب مجدد ایشان که امیرکبیر دوم ایران می باشد در آینده، ایرانی آباد خواهیم داشت.»

» انتخابات
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرزبندی اصلاحطلبان در شروع تبلیغات
4 داوطلب تائید صلاحیت شدند
درد سر رنگ سبز (نمادحامیان موسوی) برای تلویزیون!
حسین شریعتمداری به سیم آخر زد!
توسل "فارس" به اسرائیل برای حمایت از احمدی‏نژاد
[عناوین آرشیوشده]